Spenis Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg brukte en HTML kode med Windows Media Player som jeg skal bruke til hjemmesiden, men når jeg publiserte den, og gikk på siden så ville ikke musikken starte. vet du hvorfor? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva med å vise oss koden? Og hva hter og hvor ligger lydfilen? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Hva med å vise oss koden? Og hva hter og hvor ligger lydfilen? Her er HTML koden <OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240" style="position:absolute; left:0;top:0;" CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" type="application/x-oleobject"> <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url"> <PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True"> <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True"> <PARAM name="uiMode" value="none"> <PARAM name="PlayCount" value="9999"> </OBJECT> Der det står "your file or url" legger jeg inn sangen/musikkfilen. Så når jeg tar på forhondsvisning kommer musikken, men når jeg publiserer den så kommer ikke musikken. Kjønte ikke helt hva du mente med hvor lydfilen ligger, men jeg har den på PC-en. Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva med å vise oss koden? Og hva hter og hvor ligger lydfilen? Her er HTML koden <OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240" style="position:absolute; left:0;top:0;" CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" type="application/x-oleobject"> <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url"> <PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True"> <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True"> <PARAM name="uiMode" value="none"> <PARAM name="PlayCount" value="9999"> </OBJECT> Der det står "your file or url" legger jeg inn sangen/musikkfilen. Så når jeg tar på forhondsvisning kommer musikken, men når jeg publiserer den så kommer ikke musikken. Kjønte ikke helt hva du mente med hvor lydfilen ligger, men jeg har den på PC-en. du må legge musikk fila på serveren sammen med websiden og linke til hvor den ligger der. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Hva med å vise oss koden? Og hva hter og hvor ligger lydfilen? Her er HTML koden <OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240" style="position:absolute; left:0;top:0;" CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" type="application/x-oleobject"> <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url"> <PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True"> <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True"> <PARAM name="uiMode" value="none"> <PARAM name="PlayCount" value="9999"> </OBJECT> Der det står "your file or url" legger jeg inn sangen/musikkfilen. Så når jeg tar på forhondsvisning kommer musikken, men når jeg publiserer den så kommer ikke musikken. Kjønte ikke helt hva du mente med hvor lydfilen ligger, men jeg har den på PC-en. du må legge musikk fila på serveren sammen med websiden og linke til hvor den ligger der. Ok, så jeg må legge lydfilen over på eksternt webbområde? Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva med å vise oss koden? Og hva hter og hvor ligger lydfilen? Her er HTML koden <OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240" style="position:absolute; left:0;top:0;" CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" type="application/x-oleobject"> <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url"> <PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True"> <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True"> <PARAM name="uiMode" value="none"> <PARAM name="PlayCount" value="9999"> </OBJECT> Der det står "your file or url" legger jeg inn sangen/musikkfilen. Så når jeg tar på forhondsvisning kommer musikken, men når jeg publiserer den så kommer ikke musikken. Kjønte ikke helt hva du mente med hvor lydfilen ligger, men jeg har den på PC-en. du må legge musikk fila på serveren sammen med websiden og linke til hvor den ligger der. Ok, så jeg må legge lydfilen over på eksternt webbområde? det spiler ingen rolle hvor det ligger bare det er opent på nett så jeg ville ha lagt det opp på den serveren du har resten av siden er. men du kan også bruke andre tjenester som Zshare ol. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Hva med å vise oss koden? Og hva hter og hvor ligger lydfilen? Her er HTML koden <OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240" style="position:absolute; left:0;top:0;" CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" type="application/x-oleobject"> <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url"> <PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True"> <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True"> <PARAM name="uiMode" value="none"> <PARAM name="PlayCount" value="9999"> </OBJECT> Der det står "your file or url" legger jeg inn sangen/musikkfilen. Så når jeg tar på forhondsvisning kommer musikken, men når jeg publiserer den så kommer ikke musikken. Kjønte ikke helt hva du mente med hvor lydfilen ligger, men jeg har den på PC-en. du må legge musikk fila på serveren sammen med websiden og linke til hvor den ligger der. Ok, så jeg må legge lydfilen over på eksternt webbområde? det spiler ingen rolle hvor det ligger bare det er opent på nett så jeg ville ha lagt det opp på den serveren du har resten av siden er. men du kan også bruke andre tjenester som Zshare ol. Tror du at det finnes en annen HTML kode for og ha musikk på hjemmesiden? Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Hva med å vise oss koden? Og hva hter og hvor ligger lydfilen? Her er HTML koden <OBJECT id="VIDEO" width="320" height="240" style="position:absolute; left:0;top:0;" CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6" type="application/x-oleobject"> <PARAM NAME="URL" VALUE="your file or url"> <PARAM NAME="SendPlayStateChangeEvents" VALUE="True"> <PARAM NAME="AutoStart" VALUE="True"> <PARAM name="uiMode" value="none"> <PARAM name="PlayCount" value="9999"> </OBJECT> Der det står "your file or url" legger jeg inn sangen/musikkfilen. Så når jeg tar på forhondsvisning kommer musikken, men når jeg publiserer den så kommer ikke musikken. Kjønte ikke helt hva du mente med hvor lydfilen ligger, men jeg har den på PC-en. du må legge musikk fila på serveren sammen med websiden og linke til hvor den ligger der. Ok, så jeg må legge lydfilen over på eksternt webbområde? det spiler ingen rolle hvor det ligger bare det er opent på nett så jeg ville ha lagt det opp på den serveren du har resten av siden er. men du kan også bruke andre tjenester som Zshare ol. Tror du at det finnes en annen HTML kode for og ha musikk på hjemmesiden? nå er det lenge siden jeg har drivd med HTML og jeg må erlig si det at jeg ikke har peiling på om det er noen som du synest at det er enkelt å bruke. men det skal jo bare være å putte inn en url til sangen hvis du lasterden opp istedenfor plaserings koblingen. men hvis du linker til siden din eller du legger opp koden så kan jo sikkert noen hjelpe deg. Endret 13. mai 2010 av Bjotte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå