Desire Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Originale blader til Fein sag er grisedyrt. Flere har snakket om at man f.eks. kan kjøpe større partier kopiblader fra Kina til en tiendedel av prisen for originale. Har søkt litt, men det er jo en skog av spammy sider... Det er forskjellige typer blade til de forskjellige modellene har jeg skjønt. Jeg trenger E-Cut blader som passer til Startmodellen FEIN MULTIMASTER FMM 250. Any1? Lenke til kommentar
reor Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Interesant tema også for meg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kopimodellene har forferdelig kvalitet. Har selv brukt fein veldig mye på jobben, og treffer du en spiker med originale fein-blader, er de praktisk talt ødelagte. Se for deg å treffe en spiker med kopiblad! Det kommer sikkert til å sprekke i biter og gjøre deg blind! Buy quality! Men å bestille stort parti med originale blader fra statene, derimot! Dét er nok en god idé Lenke til kommentar
reor Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kopimodellene har forferdelig kvalitet. Har selv brukt fein veldig mye på jobben, og treffer du en spiker med originale fein-blader, er de praktisk talt ødelagte. Se for deg å treffe en spiker med kopiblad! Det kommer sikkert til å sprekke i biter og gjøre deg blind! Buy quality! Men å bestille stort parti med originale blader fra statene, derimot! Dét er nok en god idé Etter min erfaring er feinblad skjelden brukbart etter spikertreff uansett og vernebriller er nyttig utstyr å benytte. Problemet her er å finne adresser som selger i større kvanta til spesialpris. Lenke til kommentar
sagblad Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei, jeg kann sette nye tandene på gammele fein eller bosch sagblader. helt super og billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå