McZorg Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei, Er på utkikk etter et wireless adapter til min nyformaterte PC, der Vista 64 bit er current OS. I den anledning lurer jeg på om det er noen som har noen gode tips/erfaringer? Jeg ser helst at grensesnittet er: USB, og jeg er mest opptatt av kompitabilitet. Gidder ikke en masse tyll med drivere osv. Det fikk jeg nok av i går når jeg prøvde å få til mitt forrige wireless adapter med Atherio 5007ug/ZyDek 1211B chipset, 10 timer i strekk for å konkludere med at jeg rett og slett må kjøpe nytt... jaja. På forhånd takk/thx in advance mvh/sincerly Simon Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg har et par Dlink DWA 140 brukt i heimen som vi er fornøyde med. Det er USB basert wireless adapter med opptil 802.11n støtte. Brukt både på 64bits og 32bits Windows 7 med automatiske installerte drivere fra Microsoft Update helt uproblematiske i godt og vel 3/4 år nå. Lenke til kommentar
McZorg Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Takk syar2003, Den var ikke så dyr heller.. Tar gjerne imot flere forslag erfaringer På forhånd takk/thx in advance mvh/sincerly Simon Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Bruker selv Linksys WUSB600N: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=388722 Driver CD funker ikke, bruk oppdater driver fra enhetsbehandlingene og enten velg driveren fra CD (bla frem i mappene) elelr last ned fra nettet. Funker kjempebra hos meg ihvertfall....har win 7 home premium 64-bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå