Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål om organsme

Gjest mona

Anbefalte innlegg

Hei:)

I flere tv serier blir orgasme hos kvinner presentert som noe ekstatisk og i virkeligheten beskriver flere kvinner det som en utenomjordisk opplevelse, oxo flere av mine venninner.

Jeg har hatt sex et par ganger, men aldri hatt noe orgasme. Når kjæresten min fingrer meg og når jeg onanerer, kommer jeg dit....tror jeg :s

det er en rar følelse....blanding mellom noe utrolig godt og vondt samtidig, og for det meste blir jeg så overveldet at jeg må stoppe....er det normalt....el er jeg helt alene her i verden????

Setter stor pris på svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm er nå mann..men kjente helt klart et lite tiltrang til panikk første gang..skjønte ikke helt hva som skjedde(mye som du beskriver)..tror nok det er normalt, etter første hendelse så har det ikke tatt stopp :p:D :D

Endret av Hudrin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe....det er ik slik at jeg ik vil gjøre det igjen:D...sitter jo igjen med den godeste følelsen som finnes etterpå, men det er under selveste akten jeg føler litt panikk i tillegg til alt annet

Takk for svarer ditt, setter pris på et mannelig perspektiv;)

Lenke til kommentar
Gjest Kattie

Kan det være det at du ikke vil slippe deg helt løs? Du vet, stopper deg selv før du kommer til toppen?

(Morsom bekreftende kode: Buddha(')s other X) )

Lenke til kommentar

Tror Mona må til psykolog :)

Tør jeg spørre hvorfor? :)

Det må da være yppperlig å få virkelig god hjelp hvis man først er så forvirret at man ikke vet om noe er godt eller vondt :)

Orgasme hos jenter, i alle fall hos meg, er en blanding av vondt og godt. I alle fall klitorisorgasmer :)

Lenke til kommentar

Hei:)

I flere tv serier blir orgasme hos kvinner presentert som noe ekstatisk og i virkeligheten beskriver flere kvinner det som en utenomjordisk opplevelse, oxo flere av mine venninner.

Jeg har hatt sex et par ganger, men aldri hatt noe orgasme. Når kjæresten min fingrer meg og når jeg onanerer, kommer jeg dit....tror jeg :s

det er en rar følelse....blanding mellom noe utrolig godt og vondt samtidig, og for det meste blir jeg så overveldet at jeg må stoppe....er det normalt....el er jeg helt alene her i verden????

Setter stor pris på svar:)

Blir du overveldet fysisk, eller er det mer at du er redd for hva som vil skje?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...