gerrardo Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei. Er en gutt på 19 år, brukt cipralex i rundt 1.5 år nå mot sterk angst og tvangstanker. Angsten har roa seg, har nesteen ikke i det heletatt. Vurderer nå å slutte, noen med erfaring? Jeg trenger positive erfaringer... Takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så lenge du trapper ned etter plan satt av legen din så er det ikke noe problem. Men hvis du slutter tvert(Cold Turkey) så kommer du til å få kjempeproblemer, slike medisiner må man avvennes gradvis. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 så du tror ikke angsten kommer tilbake om jeg er bedre nå? Hvis jeg trapper ned sagte? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det var ikke det jeg sa, jeg aner ikke om du klarer deg uten cipralex. Det er det egentlig ingen andre enn du som kan svare på. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei Gerrardo Du har i det siste startet flere nesten likelydende tråder knyttet til din bruk av Cipralex. Det er litt vanskelig å vite om du er seriøs eller om du tuller med oss. Hvis du seriøst har alle disse vanskene med medisinen, må du ta dette opp med legen din og ikke be om råd fra Gud og hverman på nettet. Hvis du tuller, så kan du godt slutte med det. Mvh Dag Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg stenger denne tråden, det er lettere for både trådstarter og oss andre om vi bare har en tråd å forholde oss til. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg