Gjest dac Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Men Dac, hvis man ikke vil gå til legen? Fins det andre måter å få tablettene på? hvorfor skulle du ikke gå til legen for å få dem? du kan sikkert rane et apotek, men en dårlig løsning. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Men Dac, hvis man ikke vil gå til legen? Fins det andre måter å få tablettene på? hvorfor skulle du ikke gå til legen for å få dem? du kan sikkert rane et apotek, men en dårlig løsning. Mangel på tid. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Har det veldig bra om dagen, ting er mye bedre : ) Er nå mere over på vitenskapen og tror ikke på alt dette gudegreiene.. Men tror også jeg har ignorert de tankene litt.. I dag byttet jeg en ganske dyr bukse, i en annen str, men det som var er at jeg hadde brukt den litt.. Fikk da plutselig tanker som jeg har hatt tidligere, med å bli straffet osv.. Tenker at jeg ikke burde byttet den fordi det gjør meg urolig, men på en annen side er jeg gald for det, så jeg utsetter meg selv for det som jeg føler meg ubekvem med.. Men det er så slitsomt! Håper noen forstår meg Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Så flink du er som har greid å endre livet ditt i positiv retning! Utrolig godt å høre. Hvis det er ting du sliter med kan jeg ikke gi andre råd enn å ta det i dit eget tempo og huske at det i de aller fleste tilfeller går bra. Forstår veldig godt, men det virker som om du gjør en god innsats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå