AndersK_ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har søkt på ganske mye rart når jeg er på oDC.. :oops: haha Men back to the problem Åssen sletter jeg de? Kazaa har en fin funksjon som heter "purge searches" men det har ikke oDC.. Mvh. <anonym> lol Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har søkt på ganske mye rart når jeg er på oDC.. :oops: haha Men back to the problem Åssen sletter jeg de? Kazaa har en fin funksjon som heter "purge searches" men det har ikke oDC.. Mvh. <anonym> lol lol (beste svaret jeg kunne komme med) jaja.. jeg behøvde ikke svare da.. blabla... hmf.. men jeg svare forde jeg var den første som så tråden ,... øhh.ja.. *litt rart humør* Lenke til kommentar
thorel Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Endten lagres søkeordene i ei file eller registeret. Søk på noe du heil idiotisk, for eksempel 2e89120d9dfeb", så søker du igjennom registeret etter det. Eller søker du på filer som inneholde ordet Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Åssen søker jeg i registeret da? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 mine tanker går til deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå