xain Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 hei, jeg har sony ericsson w880i. og sim-korte mitt funker ikke på den :-S kun telenor som funker på den (hadde telenor sim-kort før, men bruker netcom nå) så jeg lurer på om dere veit om et eller annet program som jeg kan legge inn på mobilen slik at alle sim-korter funker på den? altså at den blir JOKER! håper dere hjelper til : )) Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Så det du mener er et program som kan "knekke" operatørlåsen? Lenke til kommentar
xain Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 jepp.. før 2-3 år sia hva jeg i tyrkia, hadde med meg en mobil som ikke hva JOKER eller hva jeg skal kalle det, tok med til butikken dem ordna det på 5-10 min :-/ Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 http://www.aerix-group.com/home.aspx jeg brukte dette programmet på min Sony ericssoon C702 engang i tiden Se om den funker til deg... Lenke til kommentar
xain Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 mobil osv har jeg ikke peiling på. kan bare send melding,slett meldinger,ta telefon,lagere kontakt,ta bilder og slett bilder mer kan jeg ikke :-S så jah lurer på hva jeg skal gjør etter jeg har lasta ned den programmen som du senda.. *forklar* Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ring telenor og be dem åpne telefonen for deg. Lenke til kommentar
xain Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 har prøvd, men koster 1500kr Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 ja akkurat hvordan det virket husker jeg ikke, er såklart 2 år siden jeg brukte det Lenke til kommentar
xain Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 ja akkurat hvordan det virket husker jeg ikke, er såklart 2 år siden jeg brukte det Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Men om du bruker google flittig er jeg sikker på at du finner et eller annet program som funker til deg Bare søk på google etter stikkord som: fjern operatørlås Lenke til kommentar
xain Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Men om du bruker google flittig er jeg sikker på at du finner et eller annet program som funker til deg Bare søk på google etter stikkord som: fjern operatørlås har satt sia kl 12 og søka etter fjern operatørlås osv, men finner ingenting :-| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå