Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! Jeg har to elektronika-sanger jeg vil dele med diskusjon.no. Jeg er ikke så veldig flink, så vær snill. Og vær så snill og hør gjennom sangene før dere kommer med konstruktiv kritikk. Begge sangene er i demo-stadiet. http://nrk.no/urort/Artist/Epiphany/default.aspx Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Likte sangene jeg, eller stilen din. Men f.eks vstien sommer kommer helt i slutten likte jeg ikke helt, plystresynth lyden.. Funnet en mer atmosfærisk kanskje, ikke god til å forklare hva jeg mener. Og handler om smak og behag. Men den du har valgt var lit for tynn på en måte. Litt langtrukken begynnelse på den andre, likte ikke 303¨'en du bruker som bass. Eller hva du bruker, vet ikke hvaa det heter... Saw kanskje? Har du hørt musikk ifra vibrasphere? Føler du kjører samme stil som dem, ihvertfall deler av den første kjører veldig lik stil. Eller noen av sangene deres. Sjekk dem ut, kanskje du vil like noe av det dem har laget. Kanskje inspirasjon. xD Endret 9. juni 2010 av WaterMarked Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Takk for konstruktiv kritikk! Den synthen jeg bruker er en sqare-synth som jeg fjerner modulasjonen på i begynnelsen, hadde litt distortion og saw i den først. Bassen i Sexy Pinetrees er en som er laget i Audjoo Helix. Jeg var tvilsom på den selv, så jeg forstår godt hvorfor du ikke likte den. Jeg har aldri hørt på vibrasphere, men jeg skal høre litt på dem nå. Takk for at du tok deg tid til å høre på sangene og gi meg kritikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå