Gå til innhold

Andre deksel til SonyEricsson T310 ?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en T310 i dag og er "in love", snazzy liten sak. Ok så kjøpte jeg den delvis fordi Tony Hawk 4 følger med på den :D

Men anyways, ekspeditøren i butikken sa at de ikke hadde noen deksler til den. Ifølge brosjyren kan man få blått, purple og gold farger, så vet noen hvor man får disse?

Jeg ønsker også å vite hvor man får tak i futteral til den, et med belte feste (den runde klikk-typen).

Gidder ikke å kjøpe kamera med det første, men radioen var litt fristende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde TH4 litt, og endte med å spille Alien Scum :D TH4 var eh.. kjedelig, og hadde ikke noe lyd, ihvertfall ikke på min. Alien Scum er litt tøft, mobben vibrerte hver gang jeg ble truffet, heh.

Ellers liker jeg den godt. En kamerat ønsket seg en tvert da han hadde fiklet litt med min, så enda en. Den er liten og lett (98g tror jeg med batteri), og prisen var bare rundt 2300 m/kontant pakke på Spaceworld (altså uten fast ab.). Har prøvekjørt WAP litt, funker flott, og jeg har nesten ikke hatt behov for å studere manualen i det hele tatt.

Det står da vitterlig i brosjyren at man kan få 3 forskjellige deksler - blått lilla og gull-gult. De hadde bare den med blått der jeg kjøpte den, og de hadde ingen andre farger inne for øyeblikket.

Nå er jeg livredd for å skrape opp fargeskjermen, så jeg vil helst ha et futteral i går, men det tar vel en stund før et passende kommer, om det ikke finnes andre som passer den modellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...