privinius Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! To sanger til, så er vel demoen komplett, tenker jeg. Alle sangene våre er tatt opp kjapt i mitt lille hjemmestudio, som jeg ikke har peiling på å bruke, så ikke forvent for meget. Det er mest for å vise musikken vår! Ble litt lei av Guitar Pro-filer. SUBYDA Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ganske fet musikk. Jobb litt med vokalen. Den høres ut som ov vokalisten bruker feil teknikk, og at han stresser med å screame. 5/6 Lenke til kommentar
Rackniuz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ganske fet musikk. Jobb litt med vokalen. Den høres ut som ov vokalisten bruker feil teknikk, og at han stresser med å screame. 5/6 Oi. Digger musikken, men den vokalisten kommer til å miste sangstemmen sin i løpet av ikke så lang tid. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Takker for svar! Begge vokalistene skriker, så hvem av de mener dere? Eller mener dere begge? På The Star That Survived f.eks, så skriver vi 1212, liksom. Lenke til kommentar
Rackniuz Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Takker for svar! Begge vokalistene skriker, så hvem av de mener dere? Eller mener dere begge? På The Star That Survived f.eks, så skriver vi 1212, liksom. På det Star That Survived så høres vokalen ut som den tærer på stemmebåndet og skjærer. det skal den ikke gjøre. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det kunne til tider vært hakket strammere. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Er veldig enig. Ærlig talt, så har vi brukt for liten tid til opptaket, vil jeg si! Star That Survived er den eneste jeg har orket å "mastere", grunnet at mesteparten av gitaren ble tatt opp med UX2en til en i bandet, og gitarlyden ble litt fucket. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Bruk mer tid. Det er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå