Jente93 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! Jeg er en 17 år gammel jente som er forelsket, men så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre... Har nemlig kjent gutten en stund, han er ett år eldre og bor på samme plass. Vi har alltid komt overens, men ikke vært så mye sammen før nå. De siste ukene har vi funnet på ganske mye - film, data, fest osv. Men jeg vet ikke om han liker meg, vi har sittet tett sammen og han har køddet seg, skremt meg når vi så skrekkfilm og dyttet meg og slikt, men han har ikke prøvd seg på noe mer liksom... Så skal jeg bare vente og se om han tar noe initiativ? Evt. hva skal jeg si/gjøre? Er jo veldig redd for å ødelegge vennskapet også hvis han overhodet ikke er interessert.. Så ja, jeg er ganske så desperat etter tips Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vel, det virker ganske tydelig at han liker deg. Men om han er forelsket, det aner jeg ikke. Prøv å send ut små signaler selv, og se om han oppfatter dem og eventuelt gir noe av det samme tilbake. Det er lov å flørte med vennene sine uten at det trenger å gå noe sted, så det er ikke veldig stor fallhøyde om du prøver deg såvidt. Lenke til kommentar
Jente93 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Takk! Hvaslags signaler da? Jeg har jo prøvd såvidt, men jeg er ikke så "god" på det og har egentlig ikke blitt noe klokere, så det hadde vært fint med litt konkrete tips Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg er veldig dårlig på flørting, altså, men mange benytter seg av kroppskontakt og blikk. Hold blikket hans litt lenger enn normalt og smil mens du ser på ham. Eller du kan begynne å berøre ham, ved å for eksempel ta ham på armen, hendene, kanskje til og med ansiktet hvis situasjonen tillater det. Bare prøv deg fram og gjør det som føles naturlig. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) "Stirre og smile" til han reagerer fungerer ganske bra faktisk. Er litt usikker på hvordan ting er i din alder fordet. Er noen år siden må jeg innrømme. Men du finner fort ut om han føler ubehag eller interesse om du gjør det. Spør han rart er det mange måter å skjule intensjonene dine på. Spøk det bort f.eks. Om dere er nære hverandre allerede kan du prøve å være mere nærgående under film titting. De fleste gutter liker at jenter viser interesse, akkurat som du antagelig setter pris på oppmerksomhet fra ham. Endret 12. mai 2010 av Sacro Lenke til kommentar
Jente93 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Takk for alle tips, var tydeligvis noe som fungerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå