fiskebollebiff Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Muffinss er nå medlem Han kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Denne karen er sikkert typen som starter 20 nye facebook-grupper om dagen og tigger vennene sine om å joine dem. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Denne karen er sikkert typen som starter 20 nye facebook-grupper om dagen og tigger vennene sine om å joine dem. Der tok du nok feil Dessuten er dette en demokratisk gruppe og alle som som er medlem og kommer med forslag vil bli hørt på, og få sin SmergelPenis gruppedrøm oppfylt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Det er bare å bli medlem 1 Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Fantomet-klubben kunne i det minste friste med dekoderringer... Hva kan du friste med annet en barnslig fjas? 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg vil meget gjerne bli en SmergelPenis bror ! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fint, da kan jo du og trådstarter skaffe dere et rom, for her skjer det ingenting. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Dravde den feite er herved medlem Mogens alfonose: Det er kun de som er medlemmer i klubben som får nyte av godene det medfører. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Dravde den feite er herved medlem Mogens alfonose: Det er kun de som er medlemmer i klubben som får nyte av godene det medfører. Takker og bukker ! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 jeg melder meg ut av gruppa jeg Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) . Endret 21. mars 2011 av Prologue Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Poenget med denne klubben må jo være null! Eneste du får er bli tvunget til å ha noe flaut i signaturen din. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Poenget med denne klubben må jo være null! Eneste du får er bli tvunget til å ha noe flaut i signaturen din. Ser ut som poenget er faktisk litt fjortishumor her, her kan man få lov til å bry seg eller ei. Desverre så har jeg sluttet å sammle på Smergel så jeg kan desverre ikke bli med, men tenk på meg som æresgjest eller noe Edit : Flyttet denne til lekeplassen, føler at det er rette plassen for den, om noen ikke er enige så si ifra. Endret 6. juli 2010 av Malvado Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Spør du meg er dette som en søt liten krok hvor vi kan være sammen, bare at vi aldri snakker sammen eller har noe med hverandre å gjøre. Fremdeles ganske søtt og koselig 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Som han feite duden over meg nevnte, det er kosekrok for kosemennesker. Greia er jo og ha en ting til felles. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Endret 8. juli 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Dette synes jeg virker veldig kosli, kan jeg få bli med? Skal legge link i min signatur sporenstreks. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Supert oppdaterer førstepost sporenstreks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå