Gå til innhold

Nye sko


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er ny her, og lurte litt på hvor jeg skulle plassere denne. Hvis det er noen som lyster, er jeg åpen for tips osv.. Men litt mer ontopic.

 

Jeg skal kjøpe meg nye sko, næremere Nike Shox.

 

Noen som veit om jeg kan stole på disse folka, eller er det et annet sted som er mer pålitelig, og ikke minst billigere? Åpen for alle svar!

 

Takk på forhånd. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt kjapp googling får meg til å tro at folk har hatt litt blandede erfaringer med denne siden, noen er veldig fornøyde og har fått dem raskt, sluppet toll osv. Andre har måttet vente lenge, eller ikke fått sko i det hele tatt.

 

En ting alle skriver er at de tviler veldig på at skoene er ekte, noe jeg gjør og, spesiellt med tanke på .net domenet i adressen, og hvordan webshoppen er satt opp :)

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Analogue.

Som ordtaket sier: Ser det ut til å være for godt til å være sant så er det som regel det.

Dessuten; ingenting på about-siden, til kontaktinformasjon er det oppført en hotmail-adresse ... Vel, det sier seg vel selv at det seriøst firma aldri ville brukt en Hotmail-adresse og hatt en tom about-side. I tillegg hadde jeg ansett butikken som mer seriøs om jeg hadde sett en logo for sikker overføring sammen med VISA og MasterCard nederst på siden.

For øvrig på meg pirke litt på deg Analogue: Jeg synes butikken ser for det meste grei ut, og kan du begrunne hvorfor .net-suffix skulle signalisere at det er en useriøs nettbutikk? Har handlet i flere nettbutikker med .net-suffix, og det er generelt ingen grunn til at .net-suffixet skal anses som useriøst. Både .net og .com er jo top-level domener uten "restriksjoner".

Uansett, nok pirking. Dagens tips: Ikke kjøp.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Nei det var kanskje litt feil, det er igrunn hele adressen som det er noe galt med. Adresser som foreksempel nike-dunks.net, nikeshox.com osv. der skomodellen er i adressen har jeg ved flere anledninger sett at ser veldig suspekte ut. Siden ser i og for seg grei ut, men etter litt navigering rundt på siden ser man at dette er litt suspekt.

 

For eksempel nederst på siden der det står "Copyright 2007 Nike-Shox NikeShop.Get Nike Shox Get Nike Free!", diverse skrivefeil, bildene og diverse andre sko som er ekstremt underpriset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...