randombob Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei hvordan jailbreaker jeg iPhone 3GS? Jeg greide det da jeg fikk den til jul, men det greier det ikke nå lenger, tror det har blitt noe oppgraderinger i systemet som jeg har oppgradert til min iPhone så ikke jailbreak programmet kan fungere. Hjelp ? Lenke til kommentar
Okaza Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) kommer an på hvilken modell du har det! på din iphone/ipod touch: gå inpå instillinger generel om... også blar du ned... dær vill du sje Model. Hvis de 2 første bokstavene er MC, blir det vanskelig og jailbreak'e den. mn du kan være heldig, noen av MC modellene har blit "LÅST" slik at du IKKE kan endre "Versonen" og verson bør være 3.1.2! har du 3.1.3 kan det hende at du må vente til 4.0 kommer ut... :-) (PS: IKKE BRUK BETA-VERSONEN AV 4.0) Endret 24. mai 2010 av Okaza Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Spirit jailbreaker MC-modeller uten problemer, versjon 3.1.2, 3.1.3, og 3.2. Unlock, derimot, fungerer ikke på MC-modeller med 3.1.3. Lenke til kommentar
Okaza Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Spirit jailbreaker MC-modeller uten problemer, versjon 3.1.2, 3.1.3, og 3.2. Unlock, derimot, fungerer ikke på MC-modeller med 3.1.3. spirit er ganske bra og enkelt :-)... bruker det selv Endret 29. mai 2010 av Okaza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå