Mala Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 ja vet at dette kortet suger max, og det fortjener ikke å stå i maskina mi ..(ett radeon 9700 er snart på vei )som lyder som så: k7n2 delta l mainboard, xp 2400+ og twinmos pc 3200 512 ram. installerte 43.45 drivere til skjermkortet . har også direct x 9 installert. da eg skulle spille homeworld hakket det allerede på startmenyen startet medal of honor aa, spillet var ett rent lysshow uten like...hakket faktisk mer enn det gjorde på gamle 400 mhz med 192 mb ram vel vel men det eg lurte på om da er verdtb å laste ned de nyeste driverene fra nvidia?? eller har noen non svar på problemet mitt?? takker for alle svar Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Sjek kat du ikke installerer Detonator FX drivere der FX driverene kun er for Geforce FX kortene....det er en feil mange gjør (inkl meg en gang på min gamle maskin) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 jepp, men da bør eg laste ned de nye 44 driverene da? takker for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå