Klossmajoren Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei jeg slettet leser loggen min for litt siden og når jeg f. eks skriver inn g i nettadressen popper ikke www.google.no opp! jeg blir så fustrert nå, nå må jeg skrive google.no, noe som jeg syns tar litt for lang tid, så hvordan kan jeg få tilbake denne snarveien? TAKK for alle svar! ps. jeg bruker firefox 3.6 (nyeste) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Lagre google i favoritter. Ta med hele adressen og bare kall den for "Google". Firefox lærer seg etterhvert adressene du bruker ofte Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Lagre google i favoritter. Ta med hele adressen og bare kall den for "Google". Firefox lærer seg etterhvert adressene du bruker ofte ok, men når jeg trykker på stjernen i adresselinjen blir ikke google satt som favoritt, det skjer rett og slett ingen ting! jeg trykker 40 000 ganger, men ingen ting skjer! noen forslag til hva jeg kan gjøre? og bare en ting til, hvor mange ganger må jeg besøke en internettside for at firefox skal kunne lære seg den? Ca? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Trykk Ctrl+D for å lagre i faviritter. Eller bare trykk på Bookmarks -> Bookmark this page Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 Trykk Ctrl+D for å lagre i faviritter. Eller bare trykk på Bookmarks -> Bookmark this page jeg gjør det nå, men ingen ting skjer! :S går det i det hele tatt ann å fikse dette? alt jeg gjorde var å slette loggen, jeg sletta ALT, og nå kan jeg pluselig ikke legge til favoritter eller bookmarke, hva f*en skjer? jeg hater firefox akkuratt nå! jeg vil gjøre alt for deg/dere hvis noen klarer å fikse dette! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Et annet kjekt triks: 1. Velg "Organiser bokmerker" (Ctrl+Shift+B). 2. Legg til et nytt bokmerke. 3. I adressefeltet legger du til denne URLen: http://www.google.no/#q=%s 4. I nøkkelord-feltet skriver du bokstaven "g". Nå kan du søke med Google ved å skrive "g [søkeord]" i adresselinja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå