Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bordkomfyr stor nok til og steike pizza

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg trenger en bordkomfyr stor nok til og kunne steike pizza, brød, helstekt biff osv.

Ønsker en som kan festes til vegg, men er ikke et krav.

Har ikke behov for stekeplater på den, men det gjør ikke noe om den har stekeplater.

Har desverre ikke mulighet og kjøpe frittstående 50 cm brede. Eller vanlig komfyr.

Pris max 3500 kr.

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Kervel-modellen i Lefdal-linken og den er fin, den. Ingen av dem er dype nok til å steke en hel frossenpizza men du kan enten dele dem i to eller (helst) lage pizza selv..

Det er det jeg sliter sånn med og finne en som er dyp nok.

Har ikke lyst og dele pizza i 2. Og lage selv gidder jeg ikke. Så da må man finne en bred og dyp nok bordkomfyr

Lenke til kommentar

Jeg har også Kervel og er godt fornøyd med den, tror du skal slite for å finne en som kan steke de største ferdigpizzaene. Er tross alt en grunn til at bordkomfyrer er mindre enn fullstørrelsekomfyrer.

Lenke til kommentar

Kervel er meget gode komfyrer og lages i Skien. Jeg tror man får plass til pizza i grandis- klassen i Kervel 2000c hvis jeg ikke husker helt feil. Disse kan du også henge på veggen hvis du kjøper veggfester.

Uansett så er de nok ganske like i størrelsene de bordkomfyrene, slik at det å få inn noen store pizzaer uten å dele de er nesten umulig. Som foreslått så lag pizzaen selv, tror du i det lange løp kommer billigere ut av det også.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kervel er meget gode komfyrer og lages i Skien. Jeg tror man får plass til pizza i grandis- klassen i Kervel 2000c hvis jeg ikke husker helt feil. Disse kan du også henge på veggen hvis du kjøper veggfester.

Uansett så er de nok ganske like i størrelsene de bordkomfyrene, slik at det å få inn noen store pizzaer uten å dele de er nesten umulig. Som foreslått så lag pizzaen selv, tror du i det lange løp kommer billigere ut av det også.

Noen flere som har erfaringer med 2000C eller andre produsenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...