Bromle Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg forstår ikke tilleget deres for frakt på kabinetter? Det står velg frakt. Så kan du velge en ting, legge til 170kr. Men du trenger ikke legge det til. Hva er det for noe? Hilsen meg... ________________________ Dette gjøres av designmessige årsaker, pga. postens satser er det dyrere å sende et kabinett enn en vanlig ordre, for at kunden skal kunne se hvor mye porto som tilkommer for kabinettet om en bestiller det sammen med andre varer er denne boksen lagt til. Om du bestiller kun kabinett tilkommer fraktprisen som du velger under kabinettet "f.eks.: 170,-" og kun denne. Kjøper du et vannkjølingssett tilkommer vanlig frakt på 90 - 140.- + frakt for kabinett i tillegg. altså 90,- + 170,- Mvh. "Hyggelig man fra Netconnection" ___________________________------------------- Jeg er ikke så god på å lese support mail.. De skriver alltid så un00b vennlig... Dette har noe med ny pc og gjøre fordi jeg er ikke sikker på hvor jeg skal handle.. EDIT: Endret i forhold til privatlivsloven. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Kanskje de mener at de sender det som 2 kolli og du må betale ulik porto pga. vekta... Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Merkelig ting å gjøre? Er det en ny greie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå