Gå til innhold

Tiåringer voldtok jente (8)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AU! Grusomme verden... Hvordan skal disse guttene forstå hvor nedverdigende og ødeleggende dette har vært for den innvolverte jenta!?... Og Kan tiåringer straffes for sånt i Storbritania?

 

Jentungen er merket for livet...hva med dødsstraff ? Livsvarig fengsel til foreldre og lærere ?

 

Er ikke lett å lære gutter på 10 og 11 alt om saken. De har ikke engang forstått hva det vil si for jenta og hennes psykiske tilstand.

 

Som sagt er ikke dette annet enn trist... Og jeg spør videre jeg, hva i alle dager gjør man med slikt ?

Lenke til kommentar

AU! Grusomme verden... Hvordan skal disse guttene forstå hvor nedverdigende og ødeleggende dette har vært for den innvolverte jenta!?... Og Kan tiåringer straffes for sånt i Storbritania?

 

Jeg gjentar meg selv med at det ikke er nevnt noen plass at dette var et overgrep av lyst og ondskap, men kan for alt vi vet være en lek som gikk galt.

 

Gutter i en alder av 10 har som sagt ingen sexlyst.

Lenke til kommentar

AU! Grusomme verden... Hvordan skal disse guttene forstå hvor nedverdigende og ødeleggende dette har vært for den innvolverte jenta!?... Og Kan tiåringer straffes for sånt i Storbritania?

 

Jeg gjentar meg selv med at det ikke er nevnt noen plass at dette var et overgrep av lyst og ondskap, men kan for alt vi vet være en lek som gikk galt.

 

Gutter i en alder av 10 har som sagt ingen sexlyst.

 

Er vel ikke sexen det fokuseres på. Det som er utfordringen er å få guttene til å forstå hva de faktisk har utsatt jenta for.

Lenke til kommentar

Problemet er vell at Sex har blitt for mye tabu og unge folk blir feilinformert via medie. Jeg selv er en blad prins og Billy er et av de bladene jeg leser fast. For noen utgaver siden var det et slik "sensurert" bilag med litt groviser som denne gang var stiftet fast i selveste Billy bladet. Som dere kan tenke, så fikk redaksjonen inn flere illsinte brev om at dette var fy-fy og kunne være svært skadelig for små barn. Si meg gjerne imot, men for meg er det langt over vannvidd. Man må få vekk den der middel alder holdningen våres og få folk til å kjønne at det ikke er noe tabu med menneskekroppen og kjønnsorganer. Ingen uansett alder eller kjønn har, vil eller kommer til psykisk skade av å vite hva en penis eller vagina er for noe. Dernest må det bli mer og oftere undervisning av dette på skolen og dette kan de fint starte med fra 3 klasse på barneskolen. Og sist men ikke minst så skal man ikke skylde alt på det offentlige, foreldrene har hovedansvaret og det er dessverre foreldre som pinnholder seg til de der "middel alder tabuene" Dere har sikkert hørt: Knowledge is power! ? Dette er sant for de aller fleste tilfeller og gjelder også her.

Lenke til kommentar

Man må tenke på at guttene bare er 10år også da...

Som 10åring er man ikke akuratt keen på pulings, men er mer opptatt av utforskning.

 

Kan også nevne at jeg mener at det er helt utrolig idiotisk å sende tiåringer i retten. Det er bedre å få en voksen/kyndig til å snakke med alle parter i denne saken, slik at de forstår hva de har gjort galt.

Lenke til kommentar

Skitten jente, freistar guten på den måten og tvinger han til å gjere slikt.

 

Inntil det er psykologiske uttalsar tilstade om hvorvidt guten var bevisst alvorlegheita av det han gjorde og at det var gjort med viten og vilje ser eg ikkje korleis ein kan ta noko ståsted i denne saka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...