Sacro Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei godtfolk og alle andre! Finnes det noe sånnt som en bra bil ? Er noe lei av å ha hatt flere nye biler, på tvers av merker, landsdel osv osv osv. Ikke enda har jeg vært borti en bil jeg vil kalle bra. Ikke på noen måte som helst. Alt fra Volvo til BMW, til Honda til Ford. Fra Dodge til Chevy, Daewoo og VW. Alt er bare møkk møkk møkk! Ha er egentlig galt med dagens bilstandard ? Er det noen som har en bil dem vet det faktisk ikke er problemer med ? Da mener jeg altså INGEN problemer. Typiske er at selv om en er heldig er ingen andre heldige med bilen sin. Jeg på en annen side sliter med bil etter bil. Ny, nyere nyest! Etter at jeg ble møkklei kjøpte jeg en V70S 2001-mod. Denne skulle visst være "tilnærmet feilfri". Men ikke faen. Er det noen som faktisk har positive erfaringer med en eneste bil som finnes ? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Toyota! Hiace og HiLux vet jeg av personlig erfaring at er knall, men det er sikkert flere andre modeller som også er bra Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Toyota! Hiace og HiLux vet jeg av personlig erfaring at er knall, men det er sikkert flere andre modeller som også er bra Skal ikke være for negativ her men HiAce kjører jeg på jobb. Konstant problemer med lyspærer (fra toyota sør) og rust....grøss som den ruster. En 2007 modell og bakdør ser ut som fra 1980... EN fordel...den starter om vinteren. Synd det ikke går ann å komme frem med den om dekkene er LITT slitt bare. Sandsekker, innredning...ingenting hjelper den sleden når den først står! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Så en BRA bil i dine øyne er en bil det ALDRI er noe galt med? Har jeg forstått deg riktig da? Endret 12. mai 2010 av epifant Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Så en BRA bil i dine øyne er en bil det ALDRI er noe galt med? Har jeg forstått deg riktig da? Hva er "galt" ? Ett lyspæreskifte er ikke noe "galt" med bilen. 10 Pærer på en måned er noe "galt". Vanlig slitasje er ikke noe "galt". Når dynamo ryker, startmotor dør etter 20.000km... Ja det skal vel være en grei beskrivelse ? Og ikke minst, ny bil som ruster når bilen ikke har sår i lakken... noe er definitivt galt! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Rustproblematikken er jo selvfølgelig kjedelig, men den er jo ikke noe akutt, og dekkes av garanti. framkomlighet kan selvfølgelig være en case hvis man velger hiace med bakhjulsdrift men firehjulstrekk varianten funker bra. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Rustproblematikken er jo selvfølgelig kjedelig, men den er jo ikke noe akutt, og dekkes av garanti. framkomlighet kan selvfølgelig være en case hvis man velger hiace med bakhjulsdrift men firehjulstrekk varianten funker bra. Er ikke svingradiusen håpøs nok allerede ? Må vel kansje beklage at jeg er så forbanna negativ her men... Endret 12. mai 2010 av Sacro Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 svingradiusen er ikke den beste, men har enda tilgode å ikke komme inn noe sted pga den Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jer har en god løsning: Ikke kjøp så nye biler. Biler fra første halvdel av 90-tallet er bra! Lenke til kommentar
Brv Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er selv i drosjemarkedet og vet godt hvilken biler som møkk og ikke, ettersom vi får testet ut bilen når den er godt over 300.000km. Vw er noe dritt som du sier, Har Touran Taxi. Er noe drit, Møller bil er elendig på kundeserivce, de har ett svar til deg før du kommer inn i butikken. Touran har stått på verksted i over 3 mnd den siste tiden. Har Saab privat. Denne bile er derimot fantastisk. Det kan alltid skje småfeil på alle biler, men Saab'en er generelt god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå