bajas11 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Fikk 5'eren jeg også, til tross for at jeg var bombesikker på å få 4'eren. Endelig marginene på min side - DIGG Lenke til kommentar
Noseferatu Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fikk en 4. Burde har klart 5. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er det noen andre måter å få sjekket karakteren på, uten å ringe til skolen? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Logg inn på privatistweb Lenke til kommentar
Superwoman1 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Har alle fått svar nå? Hvordan er det med de som skulle få brev i posten? Sitter nemlig "vakt" for en venninne som har reist til utlandet, men hun har ikke fått brev enda. Burde brevet har kommet nå? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg fikk 6 Jeg har heller ikke fått brev fra skolen, men man kan sjekke det på vigo.no Lenke til kommentar
Superwoman1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Oi, så bra, Anixion. Gratulerer med full pott! Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Skal opp i R1 nå den 31.mai Er ikke det lurt å kanskje suse gjennom kontrolloppgavene til hvert kapittel? så begynne på tidligere eksamensoppgaver? Gjør masse eksamensoppgaver. De kjører nesten det samme opplegget hele tiden. Samme struktur hvert år Noen andre som ska opp i R1 i år, som vil dele arbeidsmetoder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå