shlong2long Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg la inn windows på nytt i wondows mappa og beholdt alle de andre filene som lå på c:, og nå har jeg fått et problem. jeg hadde nemlig en brukerkonto som jeg hadde en del filer i.. Nå etter at jeg formaterte har jeg ikke tilgang til denne mappen.. jeg skulle gjerne hatt disse filene ettersom det var en del dokumenter... noen som vet om en måte som jeg kan få tilgang til denne mappen?? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 start>kontrolpanel>brukerkontoer>endre konto dersom du ikkje kan aktivere den der så veit ikkje eg då er den nok slettet Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Du har jo muligheten til å søke etter dokumenter...men formaterte du C: mens de andre filene lå der....er de borte..... Lenke til kommentar
shlong2long Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg formaterte ikke, la kun inn Windows xp på nytt... mappen er der enda, men ikke i kontrollpanelbrukerkontoer.... når jeg går inn i mappen C:Documents and Settings og velger mappen med det forrige brukernavnet får jeg kun beskjeden ingen tilgang...???? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hvis du er medlem av administrator gruppa, får du tilgagn til alle mapper og filer. Selv dem som ligger på andres brukerkontoer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå