Gå til innhold

Ny Gaming PC Til Rundt 15000kr

Anbefalte innlegg

Hei :)

Ser dette oppsettet ganske greit ut eller:

Skjerm: Samsung 22" LCD Syncmaster 2233RZ

Mus: Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0

Musmatte: SteelSeries QcK, Musematte i Tøy

Tastatur: Logitech UltraX Premium Keyboard

Kabinett: Cooler Master HAF 932 Big Tower Sort

Strømforsyning: Cooler Master Silent Pro M1000 1000W

Hovedkort: ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3

Prosessor: AMD Phenom II X4 965 Black Edition

RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8

Skjermkort: HIS Radeon HD 5970 2GB GDDR5

Hardisk: Samsung SpinPoint F3 1TB SATA2

CD-Rom: Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7240S

Antistatisk: Antistatic Armchain 6 feet

Noe som mangler? Eller noe som kan byttes ut? Og er det nok med 4gb ram?

Tenker å bestille alt igjennom komplett siden jeg får rabatt der :)

Takker for svar :)

Endret av Leif Arne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut, men har HAF 932 selv og det lager mye lyd, men har ekstremt god kjøling. Jeg ville valgt Fractal Design R2 istedenfor. Det er mye penere, og det er ekstremt lite støy fra det. De pengene som er forskjellen på de ville jeg brukt på Fractal Design 140mm vifter + en 120mm. Når jeg var ferdig å skrive dette skjønte jeg at Komplett.no ikke har Fractal så du får nesten ta det du synes er best :p

Lenke til kommentar

har du planer om å overclocke? isåfall så er 955 et bedre kjøp enn 965 da 965 bare er en fabrikk overclocket 955

Jeg har tenkt å overklokke litt ja,tenker å overklokke 965 til 3,8Ghz ivertfall.Er det stor forskjell på 3,8Ghz og 4,0Ghz som AMD Phenom II X6 1090T Black Edition oppnår da? Er det verdt 1000lappen?

Tenker mest i forhold til ytelse i spill.

Lenke til kommentar

har du planer om å overclocke? isåfall så er 955 et bedre kjøp enn 965 da 965 bare er en fabrikk overclocket 955

Jeg har tenkt å overklokke litt ja,tenker å overklokke 965 til 3,8Ghz ivertfall.Er det stor forskjell på 3,8Ghz og 4,0Ghz som AMD Phenom II X6 1090T Black Edition oppnår da? Er det verdt 1000lappen?

Du vil ikke merke stor forskjell mellom 955/965 og 1090t til spilling nei. jeg ville gått for x4 955

Lenke til kommentar

Du vil ikke merke stor forskjell mellom 955/965 og 1090t til spilling nei. jeg ville gått for x4 955

Okay,takk for enkelt svar :thumbup:

Ellers da,ser alle delene til PC'n ut til å passe godt ilag og kommer til å kjøre de fleste spill nå å litt fremover i tid ganske maks? :) Og holder det med 4gb ram til oppsettet,eller burde jeg strekt meg til 6gb?

Endret av Leif Arne
Lenke til kommentar

Ellers da,ser alle delene til PC'n ut til å passe godt ilag og kommer til å kjøre de fleste spill nå å litt fremover i tid ganske maks? :) Og holder det med 4gb ram til oppsettet,eller burde jeg strekt meg til 6gb?

Jeg ville byttet ut hk med dette http://www.dustinhome.no/pd_5010382938.aspx? eller dette http://www.dustinhome.no/pd_5010443184.aspx for og få usb3 og 6gbs sata. selv om du ikke skulle ha behov for det nå, så kan det være greit å ha til fremtiden. ville vurdert å bytte ut kabinettet om du bryr deg om støy eller er supert.

4gb holder til gaming og ''kontor bruk''

Endret av Theiz
Lenke til kommentar

Jeg ville byttet ut hk med dette http://www.dustinhome.no/pd_5010382938.aspx? eller dette http://www.dustinhome.no/pd_5010443184.aspx for og få usb3 og 6gbs sata. selv om du ikke skulle ha behov for det nå, så kan det være greit å ha til fremtiden. ville vurdert å bytte ut kabinettet om du bryr deg om støy eller er supert.

4gb holder til gaming og ''kontor bruk''

Okay,takker for gode tips ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...