henrikrox Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei Nå har det seg sånn at jeg har kjøpt meg en 32" samsung full hd tv på soverommet, det står en xbox 360 der, og hadde tenkt å koble opp slik at jeg får lyd gjennom headsettet mitt, problemet mitt er at tven ikke har headphone inngang, jeg bruker hdmi fra xboxen til tven, og lurer på hvordan jeg skal få koblet opp headsettet mitt, så jeg ikke vekker samboeren når jeg spiller. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=444044&view=detailed Der er TVen min. Please, trenger sårt hjelp! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 kan jeg bruke noe sånt som dette? : Stor bild koble headsettet til 3.5mm inngangen der, og plugge rca bak på audio out på tven. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 kan jeg bruke noe sånt som dette? : Stor bild koble headsettet til 3.5mm inngangen der, og plugge rca bak på audio out på tven. du kan bruke den tilkoblingen direkte til xbox kabelen, slik at headsettet er koblet til den og ikke til tven. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det går vel ikke an å plugge den til Xbox-kabelen, når han bruker hdmi. Men audio out fra tven må vel gå an. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det går vel ikke an å plugge den til Xbox-kabelen, når han bruker hdmi. Men audio out fra tven må vel gå an. umm, nei. tenkte han også hadde audio adapteret som fulgte med, men det er jo ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå