Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er ikke ledig lengre!

Gjest Er alle

Anbefalte innlegg

Men hva skal jeg gjøre videre? Spesielt på Tirsdag'n.

De er sammen, men samtidig ikke sammen?

De lager ett spill ut av det for å forvirre meg. Jeg er ikke så dum! Men jeg kan fortsatt ikke se hva hun ser i han! Hva skal jeg gjøre ut av det skuespillet dems og deres venner er med på? Jeg har kjøpt en bok av Henrik Fexeus om hvordanman laser tanker. Kan jeg lære noe der? Vet dere noe om den?

1) Du er dum.

2) Mener du Kunsten å lese taker av Henrik Fexeus?

Seriøst, hadde du hatt litt bra selvbilde eller selvtilit hadde du drittet i hun med engang, men du viser gang på gang at du ikke har det. Litt søndagshumor er alltids greit å få, skal nok sjkke denne tråden hver time :)

Endret av Pijus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men svar på mitt siste spørsmål da.

Ja det er den boken.

Du har boken, så ikke bare å begynne å lese da?

Har nettopp kjøpt boken også, har kommet et stykke og ja, jeg har lært masse. Man lærer nye ting for hver side du leser, og ofte må man stoppe opp og lese siden på nytt igjen for å få med deg akkurat hva du lærte :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Hva handler den om? Får den om 3 til 10 dager. Har også lest at man må ta slike bøker med en klype salt. Hva synes du?

Og hjelper det mot denne drittjenta?

Lenke til kommentar

Hva handler den om? Får den om 3 til 10 dager. Har også lest at man må ta slike bøker med en klype salt. Hva synes du?

Og hjelper det mot denne drittjenta?

DRITTJENTA? :ph34r:

Du kaller henne drittjente, og likevel så maser du om hvordan du kan vinne henne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Hun ditcher meg for han *****

Kan den boken hjelpe meg?

Hva skal jeg gjøre på Tirsdag?

Hva skal jeg gjøre videre?

Hvorfor er hun sint på meg? Jeg sa jeg bare hadde hørt rykter og skulle være hyggelig!!!

Er de sammen eller ikke?

Leder de opp til ett skuespill og bare forvirrer oss? De er ikke mye sammen på skolen. De viser ikke stor interresse for hverandre på skolen. Det går rykter om at de er sammen. Men jeg tenker. Vil hun være sammen med en som runker på chatroullete?

Mye som spiller inn og forvirrer meg nå.

Hvorfor har jeg fått så lite svar når jeg godt kunne fått over 1,000?

Lenke til kommentar

1. Hun ditcher meg for han *****

2. Kan den boken hjelpe meg?

3. Hva skal jeg gjøre på Tirsdag?

4. Hva skal jeg gjøre videre?

5. Hvorfor er hun sint på meg? Jeg sa jeg bare hadde hørt rykter og skulle være hyggelig!!!

6. Er de sammen eller ikke?

7. Leder de opp til ett skuespill og bare forvirrer oss? De er ikke mye sammen på skolen. De viser ikke stor interresse for hverandre på skolen. Det går rykter om at de er sammen. Men jeg tenker. Vil hun være sammen med en som runker på chatroullete?

8. Mye som spiller inn og forvirrer meg nå.

9. Hvorfor har jeg fått så lite svar når jeg godt kunne fått over 1,000?

1. Fordi han er langt bedre enn deg i hennes øyne (merkelig merkelig...)

2. Den kan nok hjelpe deg, men ikke i dette tilfellet

3. La henne være.

4. La henne være.

5. Hun er ikke intresert, du maser henne, og nekter å ta et hint når du vil at du skal la henne være

6. De holder på, og kanskje nettopp har blitt sammen, men vil ikke at alle andre skal rote nesa i det, det er deres sak.

7. Hva han driver med på fritiden foran pcen har vel ikke så mye å si, det er hvordan han oppfører seg som betyr noe.

8. Det er ganske klart, bare du kommer ut av fantasi-verdenen din.

9. Du har fått mange svar, og folk gidder ikke å svare det som allerede har blitt sagt.

Noen ganger må du bare se at slaget er tapt, gå videre, gi opp, du liker åpenbart ikke denne jenta noe særlig, og hun sier jo rimelig tydelig at du skal holde deg unna. Hvorfor presse på det, du har ingen menneskerett med henne, det faktum at du sitter her og maser og klager, og han ikke gjør det, er et tegn på at han allerede har vunnet dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Men han trengte å gjøre så lite! Hvordan kan de være sammen?

Hvordan kan 7. holde ut med han!? UTROLIG!

Skal jeg bare ignorere henne? Alle er foskjellige. Kanskje hun er av typen som ikke tenker slik dere gjør og faktisk ikke er sammen med han? Blir rart å ignorere.

Flere synspunkter?

Lenke til kommentar

Skal jeg bare ignorere henne? Alle er foskjellige. Kanskje hun er av typen som ikke tenker slik dere gjør og faktisk ikke er sammen med han? Blir rart å ignorere.

Flere synspunkter?

Han har større kuk enn deg, hun bruker han til sine...ja... formål?

VI VET IKKE.

Kompis, hør her. Du skal glemme hun, hun liker deg ikke. Ikke gidd å vis interese.

Hva betyr denne jenta for deg? Er det ingen andre som viser interese stakkars?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Nei. HJELP DA! Snakker med henne på FACE. Hun sender smilefjes og sånt nå. Før sendte hun ikke smilefjes men ! istdet osv...

Lenke til kommentar

Du kan UMULIG hvite hva de eventuelt har gjort på fritiden?! Hvor mye da har snakket i telefonen eller på MSN osv :)

Sa du ikke at det var et RYKTE? :)

JA! Ignorer henne! Ikke bland deg for mye oppi om de har et forhold eller ikke. Kanskje de har det, kanskje ikke. Eller kanskje de holder det hemlig og bare boller litt etter skolen :)

Nei. HJELP DA! Snakker med henne på FACE. Hun sender smilefjes og sånt nå. Før sendte hun ikke smilefjes men ! istdet osv...

Smilefjes? Seriously? :ph34r:

Et liten :) betyr ikke at hun liker deg! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, fy faen. You made my day, mate :)

Hvor mye betyr smilefjes for deg, hadde en jente sendt deg et hjerte online, hadde du da sagt neste dag at du er sammen med hun?

Seriøst. Chill an, ikke gidd å overanalyserer alt, jenter liker det ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er så stress og lese i dine tråder, herregud. Du kan umulig ha det bra med og tenke så mye om og men.

Les:

Du kommer ikke til og få noen magiske tips her på forumet, som løser dine problemer. Nada!

Jeg må bare spørre, har du en diagnose? Er du spesiell? Ikke noe galt med det, men det hadde forklart litt.

Lenke til kommentar
3. Hva skal jeg gjøre på Tirsdag?

7. Leder de opp til ett skuespill og bare forvirrer oss?

Du og Kosteligste får finne dykk ein psykolog.

Snakker med henne på FACE. Hun sender smilefjes og sånt nå. Før sendte hun ikke smilefjes men ! istdet osv...

For alt me veit kan ho nettopp ha oppdaga smilefjesvitskapen. Eller så er ho 14 og humørsjuk, ikkje utenkeleg at det går litt opp og ned.

Du ynskjer openbart ikkje å finne ut kva du skal gjere på eiga hand, du krev råd frå oss. Så du skal gjere dette: ignorer ho fullstendig i ei veke. Nei, tre. Ingen initiativ til kontakt, ikkje på Facebook heller. Ingen stad. Når perioden er over, kva har skjedd? Har ho kontakta, eller prøvd å kontakte deg? Om ja, kanskje ho er interessert i noko (merk: noko, som i eit forhald av ein eller annan slag, venskapeleg, romantisk, eller noko anna). Om nei, flott. Du har ignorert ho i tre veker, og er godt i gang med å kome over ho. Problem løyst.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er av typen som verdsetter det sosiale liv mest fordi jeg vet hvordan det er å være foruten.

Jeg liker at du siterer meg.

Du har fått svarene dine i de tidligere trådene. Nå skal du komme deg opp av pc-stolen og gjøre det du mener er best for å få det som du vil. Forumet har lært deg alt det kan. Du sitter på mye kunnskap, du må bare bruke den. Naturen vil gå sin gang. La dette bli den siste tråden om dette temaet. Ingen kan hjelpe deg mer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

SIer ikke det. Men sier det er overraskende når hun to dager tidligere sendte >:( og !!! til meg. Så er :):D og :-) mere positivt enn negativt?

50 sier jeg skal ignorere

50 sier jeg ikke skal

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre? Jeg blir så forvirret nå.

Lenke til kommentar

SIer ikke det. Men sier det er overraskende når hun to dager tidligere sendte >:( og !!! til meg. Så er :):D og :-) mere positivt enn negativt?

50 sier jeg skal ignorere

50 sier jeg ikke skal

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre? Jeg blir så forvirret nå.

Hvor gammel er du igjen?

50 sier du skal ignorere hu

50 sier du skal glemme hun

0 sider at du skal prøve deg

Endret av Pijus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...