Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er ikke ledig lengre!

Gjest Er alle

Anbefalte innlegg

Gjest Er alle

Hva mener du med det? Skal jeg flørte uansett? Få hennes interresse på min side?

Hun sier at de ikke er sammen. Men jeg har hørt rykter og lest ting på veggen som sier MEG det motsatte. Er forvirret nå. Hvordan skal jeg være mot de to på Tirsdag? Hva har hendt? Er de sammen eller ikke? Hva skal jeg gjøre? Hun er sint bare fordi jeg spurte. Er dt fordi jeg har avslørt noe? Er helt hjelpeløs nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dude. Sjansene dine er ikke-eksisterende nå. Du virker som en stalker, og jeg vil tro hun ikke sier noe til deg om at de er sammen, fordi hun er redd for hvordan du kommer til å reagere.

De er sammen. Hun er ikke interessert i deg. Det er ingenting du kan gjøre med det nå. Synd, men sånn er livet. Bit det i deg, and move on. Slik som du styrer nå er latterlig patetisk og nesten skummelt. Btw, ikke drep henne. Bare så det er sagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Men jeg sier bare at jeg har hørt det på skolen og lest det på veggen hennes.

Hva har jeg egentlig gjort nå? Hva skal jeg gjøre på tirsdag?

Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Jeg har ikke tapt før jeg har gitt opp. Ingenting er umulig.

Det går nå rykter om at ''kjæresten'' hennes runker på chatroulette. Er dette også ett nytt spill fra de to for å forvirre oss enda mer? De viser ingen interresse for hverandre på skolen.

Og da jeg spurte om de var sammen på face så skrev hun bare ÆSJ, NEI, ALDRI! osv.

Er de sammen eller ikke sammen?

Hvorfor gjør de dette? Hvorfor forvirrer hun meg sånn? Jeg har bare vært hyggelig mot hun!

Lenke til kommentar

Og du er 15? Sikker på at du ikke er 12/13? :hmm:

Blir flau av å være 15 av dette :ermm:

Bare gi opp, de virker ikke som om de har et seriøst forhold, du kan jo prøve deg når det blir slutt :ohmy:

Og selv om du bare har sett de fløste en gang, så kan de ha funnet på noe i fritia og etter skolen osv ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Slaget er ikke tapt før jeg har gitt opp!

Jeg har hørt, lest, lagt merke til rykter om at de er sammen OG ikke sammen.

Hvorfor er hun så sint på meg?

Jeg er selvsikker og den med mere selvtillit enn de fleste...

Lenke til kommentar

VISER du det? Og du virker noe inni hampen egoistisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du er så selvsikker, hvorfor er du da så opptatt av ting du ikke har noen mulighet for å styre? Ego så digert at det behøver eget postnummer, ja. Selvtillit... Not so much. Iallfall har du ikke utvist nevneverdig av det her.

Ut ifra det du skriver her er hun antagelig sint på deg fordi du er en forbasket masekopp som lever i ditt eget lille lala-land og nekter å ta et hint.

Du oppfører deg også som en unge i trassalderen, som hylskriker fordi han ikke får viljen sin i håp om at hvis han skriker lenge nok så vil universet innrette seg etter ham.

Jeg gir egentlig en god faen i hva du tror om deg selv. Det er hvilke signaler du sender ut til andre som teller, og der ser du ut til å ligge en god langside eller fem bak førstemann.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gi opp. Du spør om og om igjen etter råd om hvordan man kan kapre denne jenta, men kan du ikke innse snart at slik hjelp vil du ikke få her? Du kan ikke tvinge jenta til å like deg.

Og hun er forresten sint på deg fordi du ikke lar henne være ifred (antar jeg da, vanskelig å si over internett om fremmede mennesker)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo ikke det..

I dette tilfellet vil jeg si jo. Men folk er forskjellige, jeg liker ihvertfall ikke folk som har altfor mye selvtillit, det være seg menn eller kvinner. Det kan bli for mye av det gode.

Merkelig. Etter jeg har hatt sex med jenter, så pleier jeg å spørre dem hva som gjorde at de ble tiltrukket av meg. Min ekstreme selvtillit blir ofte nevnt.

Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Men hva skal jeg gjøre videre? Spesielt på Tirsdag'n.

De er sammen, men samtidig ikke sammen?

De lager ett spill ut av det for å forvirre meg. Jeg er ikke så dum! Men jeg kan fortsatt ikke se hva hun ser i han! Hva skal jeg gjøre ut av det skuespillet dems og deres venner er med på? Jeg har kjøpt en bok av Henrik Fexeus om hvordanman laser tanker. Kan jeg lære noe der? Vet dere noe om den?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...