Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er ikke ledig lengre!

Gjest Er alle

Anbefalte innlegg

Var ikke helt slikt jeg mente Pijus, var dårlig forklart.. Erm. Han bør i det minste ikke ta det så alvorlig, siden det sikkert hadde blitt useriøst osv. Han kan likegjerne finne seg en ny en og prøve på nytt. Glem hun kjerringen der :)

Eller noe i den duren.

Edit: Likevel er jeg ikke helt fan av de kidsa som blir sammen med en jente i 8 bare for å ha en kjæreste, gjerne for å vise henne fram. Hehe

Endret av Sindrato
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen så latterlig du er din homokukk!

En hatmeldning, morsomt :)

Jeg vil si: Forhold i ungdomsklassenivå vil aldri bli noe særlig seriøst, dere begynner på forskjellige videregående, dere har forskjellige mål i livet, russetiden kommer, mye festing. Dere kommer også til å bli lei. Så nei, i mine øyner kan det ikke bli seriøst. Når dere begynner på videregående og fortsatt holder sterk, så kanskje..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Har kommet inn mye forvirringer! Det virker som at de ikke er sammen men har tenkt å prøve. At de liksom er eventuelle partnere. Det er så mye rart som forvirrer meg nå. Er de sammen eller ikke? Det virker som de bare spiller ett spill men aldri har vært sammen samtidig som de er sammen. De er sammen på face osv. osv. er utrolig forvirret nå.

Lenke til kommentar

Har kommet inn mye forvirringer! Det virker som at de ikke er sammen men har tenkt å prøve. At de liksom er eventuelle partnere. Det er så mye rart som forvirrer meg nå. Er de sammen eller ikke? Det virker som de bare spiller ett spill men aldri har vært sammen samtidig som de er sammen. De er sammen på face osv. osv. er utrolig forvirret nå.

Hehe, kjære deg. Vi kan ikke fortelle om de er sammen eller ikke, fordi du har ikke gidd oss nok informasjon. Sier jenta at hun og han er sammen? kommunisere for svarte!

Det er ingenting som er seriøst i den alderen. At det står at de er gift på facebook betyr ikke nødvendigvis at de er gift på ekte (som man ser mange fjortisunger er)

Du høres veldig mye som en fyr som sjekke ut hennes facebook 100x ganger om dagen for å få med deg alt, og skjer det noe kommer du her og wiener om det. SNAKK MED HUN!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Hun har skiftet partner på face ihvertfall. Og har fått kommentar på det:

Er det slutt mellom deg og (han) <3<3<3 Neida, bare tuller jeg, vet du...

Hva betyr denne kommentaren? Er de sammen men det ikke er satt opp på face? Hun setter opp andre. Hørte også på skolen idag:

Hvordan går det med deg og din fremtidige kjæreste?

Han fikk ikke noe svar han som spurte. Og hun virket mere stresset og sur på meg idag for alt jeg gjordet og sa. Mye som spiller inn. Jeg vet ingenting. Men kanskje dere vet mere vet bare å lese hva jeg har skrevet?

Jeg er av typen som verdsetter det sosiale liv mest fordi jeg vet hvordan det er å være foruten. Så jeg vet ikke om man må ha kjennskap til det sosisale liv for å lese disse usynlige bokstavene i boken som avslører dette... Forvirret!

Lenke til kommentar

Damer liker ikke needy menn.

Bli litt mer selvbevisst og lær deg å ikke røpe sosial verdi så kommer det til å gå meget bedre neste gang.

Du har egentlig nevnt problemet selv.

"Du fortjener henne fordi du har flørtet mer osv."

For meg høres det som du har prøvd for hardt, røpet sosial verdi, vært lite bevisst på deg selv eller hvordan du har gått frem.

Du er ung, så det er ikke noe å stresse med. Ting går som regel i stå hvis man prøver for hardt. Ting må komme naturlig, ikke bli presset frem.

Den dagen venner og ukjente tenker positive ting om deg uten at du engang har beveget på en finger for å få det til å skje, da har du kommet langt på vei.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Men hvordan får jeg henne til å bli interressert i meg å gå lei av han? OG hva er disse forvirringene om at de er sammen og ikke sammen og sammen og ikke sammen osv. osv... Jeg... Jeg... ÅÅÅ!!!

Lenke til kommentar

Men hvordan får jeg henne til å bli interressert i meg å gå lei av han? OG hva er disse forvirringene om at de er sammen og ikke sammen og sammen og ikke sammen osv. osv... Jeg... Jeg... ÅÅÅ!!!

Sitt deg ned også tenker du. Hvor mye er denne jenta verdt egentlig, du ser hva hun gjør med deg. Hun får bare rasseri og anger ut av deg. Tror ikke situasjonen forbedrer seg hvis du blir sammen med hun, du vil alltid ha minnet i deg at hun valgte han istendenfor deg, du vil være såret.

Jo snaerere du glemmer hun, jo bedre.

De forvirringene om at de er sammen og ikke sammen betyr bare at de er umodene fjortisunger, altså.. styr unna. Kjærlighet gjør blind.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snakker vi puberteten, eller?

1. Jenten vil ikke ha deg. Get over it

2. Ikke prøv å ødelegge for dem. La gutten og jenten være i fred ffs!

3. Gi faen i jenten og finn deg ei annen. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snakker vi puberteten, eller?

1. Jenten vil ikke ha deg. Get over it

2. Ikke prøv å ødelegge for dem. La gutten og jenten være i fred ffs!

3. Gi faen i jenten og finn deg ei annen. ;)

Arvv. Kunne ikke vært mer enig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Men jeg snakker med henne på face. Og hun sier de langt ifra er sammen. Jeg sier at jeg bare har hørt rykter på skolen og at det står noe greier på veggen hennes på face. Så blir hun sint og sur og alt det der. Er forvirret nå? Hva har egentlig hendt?

Lenke til kommentar

Tiltrekning er ikke et valg. Hvis hun ikke er tiltrukket av deg så er hun ikke det samme hva du gjør. Hvis du da prøver på ting som ikke kommer naturlig til tross for at hun ikke er interessert, vil hun se på deg som plagsom.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg virker du som gutten som sitter i busken med kikkert, og blir sinna når hun forsyner seg av andre istedet for deg. Ta initiativ ffs. Og vet du om hun er tiltrukket av deg? Om hun ikke er det kan du bare gå til neste jente. Du virker veldig innpåsliten, og tenker mye på at du fortjener henne mer enn han. Hvorfor fortjener du henne mer enn han? Fordi DU (ikke dere) flørtet mer enn han?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Damer liker ikke needy menn.

Bli litt mer selvbevisst og lær deg å ikke røpe sosial verdi så kommer det til å gå meget bedre neste gang.

Du har egentlig nevnt problemet selv.

"Du fortjener henne fordi du har flørtet mer osv."

For meg høres det som du har prøvd for hardt, røpet sosial verdi, vært lite bevisst på deg selv eller hvordan du har gått frem.

Du er ung, så det er ikke noe å stresse med. Ting går som regel i stå hvis man prøver for hardt. Ting må komme naturlig, ikke bli presset frem.

Den dagen venner og ukjente tenker positive ting om deg uten at du engang har beveget på en finger for å få det til å skje, da har du kommet langt på vei.

Hør på ham. Eneste personen som i denne tråden har utvist fornuftige og kunnskapsrike kommentarer så vidt jeg kan se "og et av de eneste tiltakene" jeg har lest i denne tråden så langt. - Ikke hør på de andre som bare sier drit og dra og slutt og sippe!

Selvtillit og selvstendighet er kjempeviktig når det kommer til jenter. Les gjerne guider for hvordan du fremstår som mer selvsikker og søk opp pick-up guider og les alt du kan "f. eks Mystery method, How to win friends and influence people o.l". For deg som er innesluttet er det viktigste av alt å prate med folk! Dette er den beste treningen du kan få. Da mener jeg virkelig snakk med alle du kan, ikke bare tren på å prate med jenter. Barn, voksne og gamle, menn og damer i situasjoner der det er mulig. Det er kanskje flaut og vanskelig i begynnelsen, men har du mot til å slå i gang en prat med en du ikke kjenner og kan holde en samtale i gang er du på god vei til å bli mer tiltalende for jenter. Du sier jo selv at gutten er styggere enn deg så da har du vel utseende i alle fall litt på din side og?

Det er ikke sikkert dette blir jenta for deg, men jo bedre du lærer deg sosiale rutiner, jo større blir sjansen din. Neste gang du møter en jente har du en frisk start og da du kan fremstå som AKKURAT DEN DU VIL. - Og hvordan oppfører de som drar damer seg? Tenk på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Er alle

Men jeg snakker med henne på face. Og hun sier de langt ifra er sammen. Jeg sier at jeg bare har hørt rykter på skolen og at det står noe greier på veggen hennes på face. Så blir hun sint og sur og alt det der. Er forvirret nå? Hva har egentlig hendt?

Hjelp da... Trenger flere synspunkter.

Lenke til kommentar

Tja, et alternativ som ikke har vært nevt er jo alltid å akterutseile forholdet deres og prøve å sette deg selv i stavnen igjen. Selvfølgelig kan dette være vanskelig, men minste motstands vei ville nok være å bare snakke med henne om hva hun og du føler. Ferdig med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...