Gjest Er alle Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg er Usosial gutt, Forvirret gutt, Usikker gutt som nå lager en ny tråd. Den er om den samme jente, men nå er ikke jenta ledig lengre. Hva skal jeg gjøre? Hun ble sammen med en gutt jeg ikke har sett flørte med henne i det hele tatt! Det er så utrolig urettferdig! Han flørter med henne èn gang så er de sammen! Jeg føler jeg ikke har grunn til å begynne på den nye skolen for fult! Det er så jævlig urettferdig! Jeg griner irl når jeg skriver dette! Jeg trenger råd og osv nå... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=WL1lfSzgcAw 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Trist det der! Du må dessverre enten stå i sidelinjen eller komme over henne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Er alle Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvordan kan jeg vinne henne tilbake! Hun var i utgangspuktet singel, så jeg kan overleve uten å tenke så mye på henne. Men det er så deilig for øynene mine og se og oppleve henne! 15 år her. 14 år hos hun! Dette er urettferdig! HJELP! Må da finnes løsninger? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sånn er livet dessverre. Hun liker en annen, og sånn er det med det. 1 Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Si meg, har du noen gang snakket med henne ? 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Her er et råd: La dama og den nye typen hennes være i fred 1 Lenke til kommentar
Gjest Er alle Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Men det er så urettferdig! Jeg flørtet med henne mere enn han! Han er stygg! Jeg er kjekkere enn han ihvertfall! Han flørtet med henne èn gang så var de sammen! Dette fører nesten til selvmordstanker. Jeg har ikke 100% følesene for henne, men tror jeg har lyst til å bygge de opp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Men det er så urettferdig! Jeg flørtet med henne mere enn han! Han er stygg! Jeg er kjekkere enn han ihvertfall! Han flørtet med henne èn gang så var de sammen! Dette fører nesten til selvmordstanker. Jeg har ikke 100% følesene for henne, men tror jeg har lyst til å bygge de opp. That's life, get used too it. Skjedd meg mange ganger, jeg gir faen, og finner ei ny ei. 3 Lenke til kommentar
Gjest Er alle Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Men hjelp da! Les! Han flørtet en gang! Og BANG! De er sammen! Jeg fortjener henne mye mere! HJELP!Jeg vil kapre henne! Jeg vil gi henne dårlig samvittighet! Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Wow, du har et stort ego. Det kommer du til å innse når du blir eldre. Utrolig umoden tankegang. At han bare flørtet en gang er utrolig irrelevant, mange ting som spiller inn på dette. For det første kan det godt hende at de har flørtet flere ganger en du vet om og for det andre er det utrolig mange faktorer bak det som kjemi osv. Håper du troller. 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Grow a pair, hun liker deg ikke, ikke akkuratt rart om du fremtrer like desperat og innpåsliten i virkeligheten som her. 1 Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Men hjelp da! Les! Han flørtet en gang! Og BANG! De er sammen! Jeg fortjener henne mye mere! HJELP!Jeg vil kapre henne! Jeg vil gi henne dårlig samvittighet! Mulig du har blit feil informert med der er ikke sånn her i verden at de som flørter mest får damen de har lyst på, kjærlighet er ofte ikke "rettferdig" for alle parter (og vertfall ikke i 2 gutter - 1 jente scenario) om du vil kalle det for det. Hun valgte en anen, synd for deg, let videre etter andre. Dersom du prøver å sabotere forholdet er det ekstremt dårlig gjort og umoralsk av deg, og du kommer til å angre på det når du blir eldre og ser virkeligheten fra et mer voksent syn. Endret 13. mai 2010 av Ceburger 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Slutt å vær emo og slutt å klage, så går det bedre neste gang. 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Men hjelp da! Les! Han flørtet en gang! Og BANG! De er sammen! Jeg fortjener henne mye mere! HJELP!Jeg vil kapre henne! Jeg vil gi henne dårlig samvittighet! Hvorfor fortjener du henne mer enn ham? Å flørte er nettopp bare det, og kanskje hun ikke ville at du skulle flørte med henne. Ofte er det slik at man liker en person uavhengig om de flørter eller ikke, ergo har ikke flørtingen din så mye å si om hun ikke liker deg i utgangspunktet. Voks opp og forstå at hun ikke liker deg. Enkelt og greit. Move on. 2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Som mange sier her, kom over hun. Hun er ikke noe for deg, og vær så snill ikke prøv å ødeleg forholdet de har. Kom deg ut, bli kjent med andre jenter også skal jeg love deg at det fort går over 1 Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dere er så unge at det ville blitt useriøst uansett. ^ what they said Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det ville nok blitt useriøst ja, men tenk at du er 15 år og hvordan det hadde følt å tenke "Jeg orker ikke å bli sammen med jenter nå fordi det blir for useriøst, venter til jeg blir 20 jeg!" Til TS, ha det gøy, være ute med jenter, feste osv. I din alder (og min) er forhold for eksperimiteres og prøve, ta efaring videre med i livet ! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg må så flire! Er det dametjuven som har kommet på besøk? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg