Spenis Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei. Jeg har et lite problem med en skure. Jeg får den ikke ut, ingen skrugjern går, og dessuten ser skruen helt ødelagt ut der vi sette skrugjernet i. Så jeg får den ikke ut. Mitt spørsmål er, hvordan kan jeg få den ut? Takk på forhond. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 hva slags skrue er det, og hva slags materiale er det den sitter i? bilder? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 hva slags skrue er det, og hva slags materiale er det den sitter i? bilder? Det en stjerneskrue. Den sitter i vinduskarmen, og den bak skruen, det den er skrudd i er en ting til en rullgardin. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) du får med andre ord ikke tak på skruehodet med en tang e.l? må rullegardintingen "reddes" eller er det kun vinduskarm som skal se så bra som mulig ut etter oprasjonen? Endret 12. mai 2010 av SirAmp Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 du får med andre ord ikke tak på skruehodet med en tang e.l? må rullegardintingen "reddes" eller er det kun vinduskarm som skal se så bra som mulig ut etter oprasjonen? Kansje, men ja.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Prøv med en stor tang (skru den) Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 du får med andre ord ikke tak på skruehodet med en tang e.l? må rullegardintingen "reddes" eller er det kun vinduskarm som skal se så bra som mulig ut etter oprasjonen? Kansje, men ja.. Jeg må ha den ut fordi at jeg skal ha den en annen plass, og det er jo ikke fint når den henger der Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 har du prøvd med en bedre skrutrekker, og MYE vekt mot skrutrekkeren? hvis du ikke får det til kan du jo borre av hodet på skruen Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 har du prøvd med en bedre skrutrekker, og MYE vekt mot skrutrekkeren? hvis du ikke får det til kan du jo borre av hodet på skruen Hvordan borrer jeg av hodet på skruen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) YmfzwCobIJE Ånei, youtube funker ikke lenger heller nei. jaja http://youtube.com/watch?v=YmfzwCobIJE Endret 12. mai 2010 av Ståle Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) du finner frem en drill, og et metallborr med ca lik diameter som skruen (antagelig i området 4,2 mm så 4,5 eller 5 mm borr burde passe bra). Setter drillen i sporet på skruehodet og borrer. Endret 12. mai 2010 av SirAmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå