-sealiNe- Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! Jeg kjøpte ny nixon klokke idag. Denne her: http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ni/nixon-the-banks-watch.jpg The banks heter den, det jeg lurer på er hva den lille klokken nede skal vise? Den beveger seg ikke hos meg, samme med en annen kompis av meg som egentlig aldri har brydd seg om det. Noen som har erfaring med denne klokka? Thx for alle svar. Lenke til kommentar
Hod Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hey:) Jeg har denne klokken og den nede til høyre teller sekunder hos meg iallefall. Den rett over kan du for eksempel sette til New York tid om du vil Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! Takk for svar, da vet jeg det Har du noen gang åpna klokken og sett inni? Er det kun 1 batteri? Eller 2? Kan det ha noe med det å gjøre? ELler blir jeg nødt å bytte den? Fikk den på 40% pga ryddesalg serdu, så har lite lyst å gi den tilbake, men så vil jeg jo også ha en klokke som fungerer 100% Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Det er nok kun ett batteri, ellers vet jeg lite om klokken. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Som de fleste andre billige drittklokker, er kvalitetskontrollen heller laber, og ting kan lett løsne eller gå i stykker. Nixon er på generel basis et dårlig klokkemerke. Akkurat modellen din blir imidlertid oppgitt til å ha et japansk quartz-verk i seg, noe som i utgangspunktet burde være greit. Imidlertid er det vanskelig å finne noe mer info om det - noen sider oppgir at det faktisk er tre separate urverk i den, og i tilfelle sannsynligvis tre batterier også - men det høres ganske uvanlig og merkelig ut. Det er vanskelig å finne noen veldig god info om innmaten klokken, da det (naturlig nok) ikke selges Nixon i butikker som faktisk har nok kunnskap til å vite/sjekke dette, eller i butikker det kundene har såpass med kunnskap at det er noen vits i å oppgi slike detaljer. Der ligger som regel kvalitetsterskelen høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå