Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mest nytelse: Fleshlight eller dildo?

Gjest guestststtsts

Anbefalte innlegg

Gjest guestststtsts

Typen min har snart bursdag, og jeg har lyst til å overaske han med et leketøy! Jeg har kommet frem til at det blir Fleshlight (med de vibrerende eggene) eller en dildo som stimulerer prostata, helst med vibrator. Har dere noen innspill? Han er veldig åpen for anal, så det er ikke noe å tenke på!

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du vet på forhånd at han liker dildoer, så bør du garantert gå for fleshlight. Jeg hadde blitt rimelig satt ut om jeg fikk en dildo av noen...

Selvsagt dersom det er hannes "ting" så kjøp gjerne Dildo, man da bør du vite at han liker den slags stimulering.

EDIT: Dersom han er åpen for anal (så ikke det første gang), så vet jeg ikke. Da er begge muligheter åpende

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar

Synes de to sexleketøyene sender to ganske ulike budskap. En dildo er noe dere kan bruke mens dere har sex, en fleshlight blir mer noe han kan bruke om du ikke er der, nettopp fordi du ikke er der.

Så en fleshlight blir mer en slags "going away gift" så han har noe å gjøre på mens du er vekke. Av disse grunnene synes jeg det blir mer personlig og "intimt" om du gir han en dildo, det vil også piffe opp sex-livet deres ettersom dere begge er litt mer involvert og han får prøvd ut nye nytt gjennom den anale opplevelsen.

Synes dildoen blir langt mer personlig, intim, kreativ, spesiell og på mange måter omtenksom. Det er kanskje ikke noe gøy for han å dra frem en dildo og spørre om dere skal inkludere den i sengekosen deres, men det blir kanskje mer naturlig om han får den i gave fra deg, som en oppfordring.

Synes absolutt du skal kjøpe dildoen, den kan jo du også bruke (om rengjort skikkelig, kondomer bør/kan også brukes flittig).

Lykke til med kjøp!

Edit: For å svare på det du egentlig spør om (hva som gir mest nytelse) er nok det helt individuelt, jeg tror at helt på egen hånd vil en fleshlight gi mest nytelse, men han trenger jo på en måte ikke fleshlight når han har deg (jeg går utifra at du er en jente), derfor blir det overflødig.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Nå veit ikke jeg hva du mener med dildo da siden det er et vidt begrep. Du bør ihverftall kjøpe en som er beregnet for gutter.

En Aneros f.eks vil gi han mye bedre orgasmer enn han noensinne kan få med fleshlighten om han er av det tålmodige slaget. Det er både et "ego" leketøy og noe han kan bruke mens han har sex med deg og gir kraftigere orgasmer om han kommer som vanlig med utløsning. Denne typen har da ikke vibrasjon, men er til gjengeld lagd av en plasttype som gjør at man kan bruke silikonglidemiddel. Det er mye drøyere i bruk å smører bedre enn vannbasert.

Om du tenker på å kjøpe Rudeboy eller Badboy så bør du tenke på det at de ikke sitter inne av seg selv. De må holdes på plass enten ved å sitte på de under bruk eller at man holder den med ene hånda så de er litt kronglete å bruke. Det er en fordel å bruke en kondom over leketøy som er lagd i silikon som disse er, slik at man kan bruke silikonglidemiddel.

Nexus har vel også noen analplugger for menn som er myntet på prostata stimulering. Noen av de har også vibrasjon. Formen ligner litt på Anerosen med et hode som er vinklet litt framover slik at den treffer rette punktet. Har ikke prøvd en sånn en, men har forferdelig lyst på en for de ser utrolig bra ut :D

Fleshlight er også utrolig digg å ha om man savner dama litt vel mye. Om du kjøper den med STU innlegget (som jeg og mange andre mener er det beste) og vibrasjon er ikke det feil i det hele tatt. Den kjennes ut omtrent som en ekte vagina sett bort ifra at den ikke er varm og sitter på en kropp som stønner :p

Personelig ville jeg ha ønsket å fått en prostatagreie av noe siden det er mindre styr med rengjøring og slikt og det faktum at det gir sterkere ereksjoner og det er faktisk er helsebringende med massasje av prostata :)

Det som er "farlig" med f.eks Aneros et at han kan bli liggende et par timer på en orgasmebølge om han får holde på litt alene....

Håper dette hjalp!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest jeansgutt21

Jeg ville selv gått for aneros og nexus eller butplugs med vibrator. Alle de tre variantene har jeg sinnsykt digge opplevelser med og de gir meg himmelske orgasmer:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...