Infums1 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 OBS! OBS! OBS! DETTE ER TIL EN ROADRACINGSYKKEL(BANESYKKEL) IKKE FOR VEI !!!! Hei! Har nylig kjøpt meg en GSX-R 600 K7 som har gått som gatesykkel. Den går utrolig dårlig, begynner å lure på om det er en mellomeffekt.(34hk). Fikk ikke med vognkort siden han hadde avregistrert den før salg og selv startet på prosjekt "ombgyning til banesykkel". Han gikk lei og solgte den, så nå sitter jeg med prosjektet. Hva må gjøres for å evt. gjøre den om fra mellom- til fulleffekt? Jeg tenker også på å kjøpe følgende: Powercommander: Hvor kan jeg kjøpe dette til min sykkel? fullt eksosanlegg med effektpotte: Hvilket eksossystem passer min sykkel best og som gir den mest effekt? Er det noe annet som kan gjøres for å forbedre effekten? Luftfilter? drev for akselerasjon/toppfart? chip/tuning? Takker på forhånd på all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvis det er en gsx-r 600, og du mistenker at den går på 34 hk, så er det jo sannsynligvis bare å fjerne plomben de har satt i for å senke effekten. (Heter det plombe? Her i danmark sier de at en sykkel er "droslet ned".) Skal jo ligge på 125 hk ellerno? Burde absolutt merkes når man vrir på håndtaket Lenke til kommentar
maurenjoe Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 for å oppnå mellom 120 og 130 hk trengs det bare klipping over ÉN enkel ledning ikke spør om hvilken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå