Gå til innhold

vBulletin Forum, database og MAC lærer.... i TRONDHEIM

Anbefalte innlegg

vBulletin Forum, database og MAC lærer....

Hei.... her var det veldig mye datakunnskap..... er derfor ikke helt sikker hvor dette "passer inn"..... men gjør ett forsøk her.... beklager på forhånd om det er totalt helt feil plass.

Det jeg lurer på er om det er noen som kunne tenke seg og hjelpe meg med programmering, server, oppgradering av ett vBulletin forum, litt MAC hjelp og sikker en hel masse mere....

Jeg kan desverre ikke tilby store pengesummer, men vaffler og kaffe smaker også godt....

Jeg sliter med en del ting på MAC'en, med ett vBulletin forum jeg driver og med serveren... har ikke noen utdannelse for noe av dette, ßa det er lit tungt og forstå....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

vBulletin kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, men når det gjelder Macrelaterte spørsmål så har vi et genialt Macforum med mange hyggelige brukere. I tillegg kan jeg varmt anbefale Mac1.no, som er en norsk nettside med 100% fokus på Mac og Appleprodukter. Hvis du i tillegg kjenner til IRC har de en aktiv kanal på EFNet (#mac1).

Hvis det er generell bruk av Macen din du er ute etter å lære, tilbyr Apple en rekke artikler som hjelper deg med nettopp dette. Disse finner du her: http://www.apple.com/no/support/mac101/

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...