hcgustad Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Start Min Datamaskin-->Høyre musetast på Diskettstasjonen-->Formater--> Merk av Gjør dette til en oppstartsdiskett for MS-DOS-->Start Og vips så har du en oppstartsdisk Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Da prøver jeg det.... Takk for svar:) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Så vidt jeg husker, så funker vel ikke det særlig bra.. Hva skal du bruke boot-disken til? http://www.bootdisk.com kan muligens hjelpe. Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 skal flashe bios på skjermkortet mitt... se sigg Bør jeg ikke bruke den boot disken da? Forsto ikke så mye av det som sto på den siden du linket til... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Nei, du må for all del bare prøve med den boot-disken du har nå. Det er bare det at når jeg har oppdatert bios til hovedkortet mitt, så klarte jeg ikke bruke den boot-disken man får laget i WinXP. Det er ikke det samme som når man lager i Win9x.. Anyways, jeg vet ikke framgangsmåten til å flashe bios på skjermkort, så jeg burde kanskje ikke uttale meg.. Lenke til kommentar
rogerhauan Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Formater disketten som vanlig i WindowsXP, og sørg for at haka med: Startup-disk er på. Har gjort dette utallige ganger i WinXp uten problemer, fatter ikke hvorfor dere synes det er så vanskelig.. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Har gjort slik hcgustad forklarte... Er det det du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå