DStraX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 jeg har hatt lyst til å prøve å fremkalle fargefilm selv en stund, så jeg fant denne guiden på flicker. Ser at de har noen kit på Foto-Import, hva trenger jeg egentlig? har tenkt å scanne negativene så trenger ikke forstørrer å sånt med det første. -Tim Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Jeg har kjøpt 2 pakker av Nova C-41 press-kit som skal prøves nå i sommer. Edit: De ble kjøpt på www.fotoimport.no Endret 12. mai 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
DStraX Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 det har forholdsvis kort holbarhetsdato, sant? de har jo samme kittet som han bruker i den how to tingen. noen som har erfaringer? eller er det bare å kjøre på? hvordan er det med cross prosessing? har mye e-6 film liggende nemmelig Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har fått prøvd C-41 press-kitet nå, det funker som bare f... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå