MST Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Hei. Har fått i oppgave å skrive en liten stil om min utdanning/framtid og har kommet ett lite stykke. Tysken min er temmelig dårlig og det hjelper ikke mye når tysklæreren vår enkelt og greit er elendig... Så jeg lurte på om noen kunne gått gjenom det her og prøvd å oversette det i parantesene, kan godt forandre på det om det høres feil ut Hallo! Meine name ist Henning. Ich bin Fünfzehn Jahre alt. Ich hatte viele Schulen besuchen und ich möchte Oslo Handelsgymnasium besuchen. Die Schule liegt bei der Nationalteateret Station und das Handelsgymnasium ist eine große Schule.Ich mochte allgemein studieren, weil ich will auch Ökonomie studieren nach dem Gymnasium. Meine Mütter und mein Vater sind auch ein Ökonomiejob gehaben. Mein Vater arbeitet in ROMEindom und meine Mütter arbeitet in DNB Nor. Nach dem Gymnasium möchte ich auf BI studieren.Auf BI, ich musste fur 5 Jahre zu studieren. Ich möchte sivilökonomie studieren. Das will gibt mit eine Reihe von Beschäftigungsmöglichkeiten in die Finanzmarkt. Solche Arbeiten sind of gut bezahlt und ich möchte einen Job ( hvor jeg kann tjene mye penger ). Ich möchte ein schönes Auto und ein schöne Haus gehaben ( og kanskje en familie etterhvert ). ( En jobb jeg har vurdert Aksjemegler. ) ( dette er en jobb som krever utrolig mye arbeid, men jeg håper og tror at det er verdt det ) Må være ferdig innen klokken 24.00 idag Endret 12. mai 2010 av MST Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei. Har fått i oppgave å skrive en liten stil om min utdanning/framtid og har kommet ett lite stykke. Tysken min er temmelig dårlig og det hjelper ikke mye når tysklæreren vår enkelt og greit er elendig... Så jeg lurte på om noen kunne gått gjenom det her og prøvd å oversette det i parantesene, kan godt forandre på det om det høres feil ut Hallo! Meine name ist Henning. Ich bin Fünfzehn Jahre alt. Ich hatte viele Schulen besuchen und ich möchte Oslo Handelsgymnasium besuchen. Die Schule liegt bei der Nationalteateret Station und das Handelsgymnasium ist eine große Schule.Ich mochte allgemein studieren, weil ich will auch Ökonomie studieren nach dem Gymnasium. Meine Mütter und mein Vater sind auch ein Ökonomiejob gehaben. Mein Vater arbeitet in ROMEindom und meine Mütter arbeitet in DNB Nor. Nach dem Gymnasium möchte ich auf BI studieren. Auf BI, ich musste für 5 Jahre studieren. Ich möchte sivilökonomie studieren. Das will gibt mit eine Reihe von Beschäftigungsmöglichkeiten in die Finanzmarkt. Solche Arbeiten sind oft gut bezahlt und ich möchte einen Job wo ich kann reich bekommen. Ich möchte ein schönes Auto und ein schöne Haus gehaben. Ein Job ich hat bewertet ist die Aksjemegler Job. Dies ist ein Job das viel Arbeit erfordern wird,. Må være ferdig innen klokken 24.00 idag finner ingen paranteser... Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) oj;o.. Har kopert feil jeg nå 2 min så fikser jeg det.. Det der var bare noe jeg gjorde kjapt før jeg fant ut at jeg hadde tid til 24.00 ikveld. Her har du en versjon med de parantesene jeg hadde: Hallo! Meine name ist Henning. Ich bin Fünfzehn Jahre alt. Ich hatte viele Schulen besuchen und ich möchte Oslo Handelsgymnasium besuchen. Die Schule liegt bei der Nationalteateret Station und das Handelsgymnasium ist eine große Schule.Ich mochte allgemein studieren, weil ich will auch Ökonomie studieren nach dem Gymnasium. Meine Mütter und mein Vater sind auch ein Ökonomiejob gehaben. Mein Vater arbeitet in ROMEindom und meine Mütter arbeitet in DNB Nor. Nach dem Gymnasium möchte ich auf BI studieren.Auf BI, ich musste fur 5 Jahre zu studieren. Ich möchte sivilökonomie studieren. Das will gibt mit eine Reihe von Beschäftigungsmöglichkeiten in die Finanzmarkt. Solche Arbeiten sind of gut bezahlt und ich möchte einen Job ( hvor jeg kann tjene mye penger ). Ich möchte ein schönes Auto und ein schöne Haus gehaben ( og kanskje en familie etterhvert ). ( En jobb jeg har vurdert Aksjemegler. ) ( dette er en jobb som krever utrolig mye arbeid, men jeg håper og tror at det er verdt det ) Endret 12. mai 2010 av MST Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Prøvde med ett translate program.. Endte opp med det her:p Kan evt rette det her da Auf BI will ich musste Studie in 5 Jahren. Ich will und Studium siviløkonomi. Dies wird in der Lage sein, daß mir eine Reihe Stellenangebote finance Markt. Diese Arbeiten können oft gut-gezahlt und ich möchte, um eine Aufgabe Wo kann ich sie dienen eine Menge Geld. Ich möchte mich ein cooles Auto und eine große Wohnung, und vielleicht Einklang mit einer Familie. Eine Jobs und ICH habe ist Aksjemegler: Dies ist eine Arbeit, die unglaublich viel Arbeit, aber ich hoffe und glaube, es ist ihn wert. Om det er noen få småfeil er ikke sånn kjempeviktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå