Lavrans Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei Kjøpte meg et Canon mv590 dv kamera på Elkjøp i går og lurer litt på billedkvalitet. Er det vanlig at bildet blir kornete ved lite lys (Her snakker vi om ganske kornete!) Har prøvd masse innstillinger og det blir ikke noe bedre. Er det slik at lite lys gir kornete bilder. mvh Lavrans Schrøder Lenke til kommentar
dubroen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har 650 i-modellen, og er ikke imponert over bildet. Nå er det lyden som plager meg mest, men det virker som om det er mye korn ute og går ja. Lenke til kommentar
villy123 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Enig. Bildet er dårlig på Canon. Lenke til kommentar
sarc Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Mitt Canon MV650i gir også mykje billedstøy innandørs. Har imidlertid funne ein måte å redusere det på. Sett programvelgaren til P med følgjande manuelle innstillingar: AE SHIFT: -1,0 (kan pressast heilt ned til -2,0 avh. av lysforholda) Shutter: 1/50 White Balance: Indoor Denne info er plukka opp her: http://www.camcorderinfo.com/bbs/t4602.html Lenke til kommentar
sarc Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har no eksperimentert meir med dei nemnde manuelle innstillingane. Resultatet i Canon MV650i blir dramatisk mykje betre enn når kameraet står i full automodus. Nesten ikkje korn, og mykje varmare og betre fargar. Har samanlikna med eit litt eldre Sony TRV17E som eg har tilgjengeleg, og mitt Canon gir faktisk betre resultat innandørs. Varierer AE Shift -1.0 til -1.5/1.75. Velger lukkertid 1/50 og kvitbalanse innandørs. Er også begynt å bruke manuell fokus - autofokusen er litt for aktiv til tider. Dette som eit tips til Canon-brukarar som ikkje lenger treng å øydeleggje inneopptak/la vere å filme inne resten av mørketida. Med fullt akseptable inneopptak av ungane og 22X zoom er eg kjempefornøgd med MV650i. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Panasonic gir bedre bildekvalitet innendørs i samme prisklasse som Canon, men du får ikke med like mye ekstrautstyr og innstillingsmuligheter som på Canon. Skal du ha ett bra Canon kamera, bør man velge minimum mvx150i eller Mvx2i. Ligger og vaker rundt 10.000 kroner-merket begge to. Panasonic har noen gode modeller til ca. 8 og 9000 (gs30 og gs50). Lenke til kommentar
coban Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 syntes zoom'en på canon 650 er ganske uskarp... er det bare meg? Lenke til kommentar
sarc Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Uskarp zoom er ukjent for meg. Er den uskarp heile vegen, eller ved spesielle brennvidder? Autofokusen arbeider overtid i enkelte situasjonar, og har delvis øydelagt fleire opptak - har derfor begynt å bruke manuell fokus. Utandørs er ikkje dette noko stort problem. Mitt MV650i har sylskarpe opptak utandørs, også ved 22X zoom. Har imidlertid oppdaga at fargane blir betre når eg også kompenserer utandørs ved å justere AE Shift til ca -1.0. Verkar som Canon har bomma litt med auto-innstillingane sine. Elles er eg ikkje så oppteken av samanlikningar med andre kameraer, Canon eller andre - kan bli schizofren av mindre. Poenget mitt er å få maks ytelse ut av det kameraet eg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå