Hoikka Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Jeg har en Diamond rough cut idol's eye 16" 2006 modell trur jeg. Jeg klarte i fjord og brekke av halve pedalen og tannhjulan som pedalan sitter på er helt skeiv. Jeg trenger hjelp til å betsille to nye pedaler som gir godt grep og tåler mye juling. Og jeg trenger nye tannhjul/hele "kassen" foran. Nå har jeg 2*8 tannhjul, men gir systemet er beregnet på 3*8 så jeg har lyst å kjøpe tannhjul så jeg får flere gir. Er det noen brae Internett sider jeg kan bestille disse delene? Helst i Norge. Takk Endret 12. mai 2010 av Hoikka Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Du sier du har 2*8 tannhjul. Litt vanskelig å tyde. Jeg antar at du mener 2 klinger på kranken og 8-delt kassett bak? Bikeshop.no og cyclecomponents.com Endret 12. mai 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, det du sa der Takk for linker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå