Krom-stag Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei dere . Driver å redigerer litt film, og for en stund siden så jeg denne filmen her: http://www.youtube.com/watch?v=qYlOIEYnMwI. Og jeg digger redigeringa i filmen. Men i backflippen som starter 0:20 så kommer en slags stopp opp effekt eller en slags blinking. Hvordan får man til denne effekten i Final Cut Pro? . Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Med mindre jeg ser helt feil, er det bare droppet et par frames fra klippet, samt keyframet en effekt som kjører opp kontrast et par hakk idet det skjer? Ser ikke mer komplisert ut enn det. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Takk for fornuftig svar, hørtes da ikke altfor vanskelig ut . Noen andre måter noen? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Hva med denne "blinke"-effekten, noen som har peiling? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det var vel den andre delen av det Jesper sa, legg til ein effekt som auker kontrast, eller brightness, eit par frames. Har ikkje FCP sjølv, so eg kan ikkje seie nøyaktig korleis ein gjer det, men keyframes kan du sikkert lese om i manualen/hjelp-funksjonen til FCP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå