kul_11 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg lurer på hvilken telefon jeg skal velge når jeg skal kjøpe meg en ny mobiltelefon valget er mellom Sony Ericsson P800 eller T610? Hva er egentlig forfskjellen på de to modellene? Pris ubetydelig.[/img] Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Å sammenligne de to telefonene er egentlig litt vanskelig. Men under er det en link til en sammeligning: http://www.esato.com/phones/index.php?phone=74&cp=33 Jeg tror de fleste ikke trenger P800. T610 er kjempebra nok den, og MYE billigere! :wink: Følg mitt råd, du vil ikke angre... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 kommer helt ann på hva du skal ha den til... p800 er jo nesten en PDA, eller smartphone.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 som boy2star sier, kommer an på hva du skal bruke den til. Hvis du har bruk for proffunksjoner og gir blaffen i størrelse så kan du jo kjøpe P800, men personlig tror jeg at jeg ville gått for T610(selv om jeg kjøpte 3650,den var så ny) pga dimensjonene dens og fordi jeg ikke har bruk for proffunksjoner, men nå skal jeg ikke dra denne posten lenger EDIT: den ble litt rotete, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå