MelonSmasher Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Seriøst folkens, hva driver dere med? Times New Roman i 12 og halvannen linjeavstand er standard på prøver/eksamener. Har brukt det i flere år nå. Det første jeg gjør når jeg åpner et Word-dokument, er å fikse på det. Skjer helt automatisk, tar vel bare 2-3 sekunder. Tror ikke noen blir trukket for det egentlig, såpass kjipe sensorer finnes vel ikke? Noen som vet hva den innleveringen for hånd skal brukes til? Reserve i tilfelle det digitale svikter? Ja, og fordi det er mulig å gå inn på eksamensbrukeren og endre på stilen. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Seriøst folkens, hva driver dere med? Times New Roman i 12 og halvannen linjeavstand er standard på prøver/eksamener. Har brukt det i flere år nå. Det første jeg gjør når jeg åpner et Word-dokument, er å fikse på det. Skjer helt automatisk, tar vel bare 2-3 sekunder. Tror ikke noen blir trukket for det egentlig, såpass kjipe sensorer finnes vel ikke? Noen som vet hva den innleveringen for hånd skal brukes til? Reserve i tilfelle det digitale svikter? Er vel mest sannsynlig at det skal brukes som reserve, ja. Den digitale kjører de vel igjennom Euphorus før de retter den. Hadde gitt mye for å få tilgang til den siden! Endret 26. mai 2010 av Crippled Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nå er sensorveiledningen lagt ut. Jeg hadde alt rett ut i fra den:) Legger ved linken for de som er interesserte sensorveiledning 2010 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Å fy faen som jeg bomma på den første oppgaven :s Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Og her er vår, mine med-eksaminander som hadde internasjonal engelsk: SPR3008 Internasjonal engelsk 26.05.2010 - Sensorveledning Jeg satser på at oppgave 1 gikk ganske bra, mulig jeg faila på oppgave 2 og 3a gikk sånn ok. Nå har jeg ingen anelse om hva jeg kommer til å få. Endret 27. mai 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg følte automatisk at eksamen gitt noen hakk mot H når jeg leste sensorveiledningen. Oppgave 1 vet jeg at jeg bommet totalt på (sånn er det å ikke lese oppgaven sikkelig) Oppgave 2 gikk mer som så, men ikke noe godt resultat. De andre oppgavene var også som så.. Stilen føler jeg at jeg traff mer på, og burde i allefall trekke sluttkarakteren min opp mot 4. Så, om jeg får 4 vil jeg nok være meget fornøyd (Iforhold til hvordan fasiten ville ha svarene) Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er det noen som vet når vi får eksamensresultatene?:-) Er veldig spent nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Er det noen som vet når vi får eksamensresultatene?:-) Er veldig spent nå. 24. juni fra kl. 11. Det er når vi kan hente den i hvert fall. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Vi får den den 23. Det er vel forskjellig fra fylke til fylke tipper jeg. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Vi har fått beskjed om at fellessensuren faller 22. juni, og resultatene klokken 10 neste dag. La til en leddsetning. Endret 16. juni 2010 av nypis Lenke til kommentar
operg Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fellessensuren er 22. juni og man får da resultatene 23. juni. Og nei, det er ikke forskjellig fra fylke til fylke, da sensuren skjer sentralt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan får man vite den da? Jeg har ferie nå jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Vi må til skolen for å hente. Hvis vi ikke kan det, må vi betale for konvolutt og frimerke, og den vil komme i posten. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kan du ikke bare ringe skolen? Det kan tydeligvis vi gjøre ihvertfall. Lenke til kommentar
operg Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvordan får man vite den da? Jeg har ferie nå jeg. Hvis fylket ditt bruker SkoleArena, vil det stå der. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kan vi ringe og finne ut karakteren på engelskeksamen i morgen? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Mener de sa at det var onsdag ja, så da spørs det om vi får høre i morgen! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Oi, det er i morgen ja... Har bare vært tull og fjas siste uken så har helt glemt eksamenskarakteren... Uff, blir med andre ord enten en veldig bra eller veldig fin avslutning på skoleåret. Good luck to all! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Uff, blir med andre ord enten en veldig bra eller veldig fin avslutning på skoleåret. Good luck to all! Det er ingen sjanse for at det går til helvete? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå