Latias Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Har jo slettet den nå , så da går det greit ; ) Nasjonalbiblioteket i Mo i Rana lagrer alt du skriver, selv om du endrer det i etterkant. Lenke til kommentar
matiasaa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takk: ) Satset på å få 3 Veit den ble personlig, men jeg greide ikke å tenke på å dra inn ting osv. Vart surr. Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har jo slettet den nå , så da går det greit ; ) Nasjonalbiblioteket i Mo i Rana lagrer alt du skriver, selv om du endrer det i etterkant. Nå ble jo ikke filen lagt ut i klartekst her, og NBiMiR lagrer bare klarteksten på nettet og bilder, ikke fil-vedlegg I tillegg så blir jo ikke ting lagret fortløpende. Er f.eks en oppdateringstid på 1 time (f.eks) så går den systematisk igjennom domener.. Endret 26. mai 2010 av BlackkoZ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Hva gikk oppgave 1 ut på? Tror jeg feila på den. Håper sensorene er snille , ellers blir det 2:( A eller B? A = Hva hun sa som var uformelt. B = Skrive konklusjon på ICT arket. Hun.. Helvete, jeg refeterte til en han. ajaj.. Haha, jeg også. Satser på at det går bra i hvert fall, klønete å få feil for det. :!: Lenke til kommentar
matiasaa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva brukte dere til å komme fram til at han brukte informal english? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva brukte dere til å komme fram til at han brukte informal english? Uformell engelsk som jeg forsto det var at han brukte chilling osv. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jaja, da var eksamen i internasjonal engelsk over. Følte det gikk sånn passe bra i dag. Hadde ikke den flyten jeg vanligvis har på prøver og endte opp med ca. 1900 ord. Likte ikke noen av oppgavene på del 3 spesielt godt, men endte opp med alternativ D. Tror det er mest sannsynlig at jeg havner på en 4er denne gangen, selv om 5 hadde vært veldig gøy. Alle oppgavene på del 3 var forferdelige, men jeg endte opp med A. Haha, skrivesperre deluxe Var det 1900 ord totalt eller i del 3 forresten? Det ble totalt 1900 totalt. Del 3 ble på rundt 1000 ord, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Aha! Det var en hann altså? Jeg er faktisk ganske sikker på det. Chilling, akkurat det tok jeg med som et eksempel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Han brukte også forkortelser som "net" i stedet for "internet", og "wouldn't" i stedet for "would not". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det tok jeg også med! Ikke net, men de vanlige ordene. Bra at jeg har gjort noe rett Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jaja, da var eksamen i internasjonal engelsk over. Følte det gikk sånn passe bra i dag. Hadde ikke den flyten jeg vanligvis har på prøver og endte opp med ca. 1900 ord. Likte ikke noen av oppgavene på del 3 spesielt godt, men endte opp med alternativ D. Tror det er mest sannsynlig at jeg havner på en 4er denne gangen, selv om 5 hadde vært veldig gøy. Alle oppgavene på del 3 var forferdelige, men jeg endte opp med A. Haha, skrivesperre deluxe Var det 1900 ord totalt eller i del 3 forresten? Det ble totalt 1900 totalt. Del 3 ble på rundt 1000 ord, tror jeg. Næmmen jøss, jeg skreiv faktisk mer enn noen andre. Jeg endte på rundt 1000 ord på del 3 jeg også og 2100 totalt. Men synes ikke det gikk noe nevneverdig bra, ihvertfall ikke oppgave 2, den var bare stygg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Det tok jeg også med! Ikke net, men de vanlige ordene. Bra at jeg har gjort noe rett Verken oppgave 1 eller 2 teller så nevneverdig mye, så du får håpe du har gjort noe rett på den siste i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tror det verste må være alle mine gramatikk feil, som jeg veit jeg har. Lenke til kommentar
matiasaa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gjorde feil på oppgave 1a, har det så mye å si? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gjorde alle oppgavene (selvsagt), og skreiv ca 1400 ord. Godt å være ferdig gitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Gjorde feil på oppgave 1a, har det så mye å si? Egentlig ikke. Hvis du ligger å vipper, går du nok nedover. Hvis jeg skal anta, tror jeg det blir noe sånt: Oppgave 1 = 10 % Oppgave 2 = 15 % Oppgave 3 = 75 % Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ja, da var den eksamenen i boks ! Deilig å være ferdig hadde flaks med oppgave 3. Har skrevet en lignende oppgave i norsk Lenke til kommentar
sondrejens1 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gikk ganske bra, men tenkte med en gang etter den var levert at jeg glemte å skrive kilder :/ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gikk ganske bra, men tenkte med en gang etter den var levert at jeg glemte å skrive kilder :/ Det holdte jeg også på å glemme. Rett før jeg skulle trykke print ut og levere, så kom jeg på: "Oi shit, kilder!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå