Dernel Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette med IKT i skolen handler sikkert mye om hvorvidt det har hatt en positiv virkning på elevene og måten vi lærer på. Kanskje ting avhenger mye mer av oss nå? Er det noe bra? Kudos til dere som finner masse fine linker. Mye bra stoff man kan bruke her. Får ønske alle lykke til i morgen Lenke til kommentar
Witten Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Lykketil i morgen folkens. Jeg tar kvelden nå. Husk å skrive i morgen hvordan eksamen gikk. Kan være morsomt å høre hvordan det gikk med andre. Break a leg. Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja, folkens ! Lykke til ! Ta dere god tid, og ikke rush dere gjennom besvarelsen. Les nøye igjennom så slipper dere unødvendige feil, og HUSK KILDER! Det har jeg glemt før, og fører til karakteren 2 (hvis du er heldig) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kilder, hva må man ta med kilder på? tar man en samlet kildeanvisning på slutten? På alt man har lest?? ojda.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ta med linkene til internettsidene som du har hentet stoff/funnet informasjon fra, og legg de ved til slutt i en kildeanvisning. Husk at du skal ha med HELE linken! Ikke bare google.no bbc.co.uk osv. Du skal også ha med datoen som du leste det. Om du har brukt bøker skal du ha med forfatter, forlag, publisering, tittel. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg går også til sengs nå, lykke til alle i morgen. Vi ses på den andre siden Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ta med linkene til internettsidene som du har hentet stoff/funnet informasjon fra, og legg de ved til slutt i en kildeanvisning. Husk at du skal ha med HELE linken! Ikke bare google.no bbc.co.uk osv. Du skal også ha med datoen som du leste det. Om du har brukt bøker skal du ha med forfatter, forlag, publisering, tittel. My goood, takk. Har rablet ned 3 nettsteder i dag, skal gå tilbake og skrive opp hele linken. Hva skjer viss man glemmer og ta med noen linker? Vet ikke om jeg husker riktig alle sidene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Tviler litt på at vi må skrive en konklusjon på den artikkelen. De gjør det vel ikke så åpenbart? Tror vi må skrive brev til en venn, der vi forklarer positive/negative sider ved IKT på skolen. Jeg har i hvert fall hatt nok av forberedelsene, nå går jeg og legger meg. Lykke til i morgen, gjør deres beste uansett hvor vanskelige oppgavene blir. Husk å ikke skrive direkte av fra noen tekster, for hvis sensor finner ut at 10 % av teksten er plagiat, da er man ille ute. Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
MelonSmasher Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kilder, hva må man ta med kilder på? tar man en samlet kildeanvisning på slutten? På alt man har lest?? ojda.. som nevnt tar du med kilder på det du har brukt. Enkelte bruker ikke kilder, og har informasjonen i seg selv, da er det fint om man nevner det til slutt slik at sensor ikke kan trekke for det.. Husk at dette er en ukjent lærer. Han/hun tenker ikke som faglæreren din at det går greit at du glemte det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Angående link, er dette nok?? http://www.world-english.org eller må jeg ta: http://www.world-english.org/how_to_learn_english.htm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Du må ta med nr. 2, altså hele linken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja, daså. Må gjøre om enda en gang. Nå vil jeg snart ta kveld altså.. Lykke til i morgen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette suger, kjempelinker med tall og bokstaver og symboler som flyter sammen. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Men lykke til folkens føler det kan gå bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette suger, kjempelinker med tall og bokstaver og symboler som flyter sammen. Du kan jo bare kopiere og lime inn på dokumentet, da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Kom på en ting jeg glemte: Kilder. Endret 26. mai 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Du får håpe sensoren er snill, og i godt humør når h*n retter. Da får du kanskje 2 og bestått. Lenke til kommentar
matiasaa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva gikk oppgave 1 ut på? Tror jeg feila på den. Håper sensorene er snille , ellers blir det 2:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå