wildonln Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Har gått i innkjøp av en desire. funker flott alt bortsett fra at jeg ikke får koblet den opp mot eposten på jobb (exchangeserver). Har prøvd 17 ganger nå og jeg er 100% sikker på at alt jeg taster inn manuelt ikke er galt. Får opp beskjeden: "kan ikke koble til exchangeservern. kontroller innstillingene for exchangeserver". Var ikke helt innstilt på å lastened 3parts program for å få dette til å funke når det allerede finnes på telefonen. Alt av svar kan være behjelpeling. Lenke til kommentar
hts Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Har gått i innkjøp av en desire. funker flott alt bortsett fra at jeg ikke får koblet den opp mot eposten på jobb (exchangeserver). Har prøvd 17 ganger nå og jeg er 100% sikker på at alt jeg taster inn manuelt ikke er galt. Får opp beskjeden: "kan ikke koble til exchangeservern. kontroller innstillingene for exchangeserver". Var ikke helt innstilt på å lastened 3parts program for å få dette til å funke når det allerede finnes på telefonen. Alt av svar kan være behjelpeling. Har same problemet, får opp at brukernavn/passord er feil når eg prøver å logge meg på. Har dobbel sjekket at alt som er tastet inn er riktig, fleire ganger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 takk for informasjonen, lurte selv på hvordan denne telefonen fungerte mot exchange. Lenke til kommentar
dizx Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg testet idag og koble mot vår Ex2010-server, og det fungerte problemfritt. Faktisk enklere og sette enn på WinMo som jeg har brukt i lang tid. Da måtte jeg alltid legge inn sertifikatene manuelt. Dette trengte jeg ikke på Android.. Lenke til kommentar
wildonln Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 fant ut av problemet. man kan ikke logge på opp mot exchange igjennom wlan. man må bruke "mobilt nettverk" iallefall første gang man skal logge på. etter at jeg var logget på har jeg ikke hatt noen problemer i det hele tatt. fungerer fint å sende mail og motta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå