Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor går grensa på dansegulvet?

Anbefalte innlegg

Nå har det seg sånn at det er russetid, og jeg har kjæreste.

Har ikke vært utro, og har INGEN planer om å være det.

Men jeg liker å tiltrekke meg damer.

Jeg spiller selvfølgelig ikke videre på det hvis ei jente viser interesse. Bruker det bare som en "bekreftelse" og selvtillitsboost. Ikke noe slags roting.

Så unngår jeg noe mer.

Vil nå tro de aller fleste liker en sånn bekreftelse, også dama mi. (Haha, altså at hun gjør det samme med gutter. Men at JEG er tiltrekkende for andre liker hun jo sikkert også.)

Men jeg lurer på hva dere mener er intimgrensa på dansegulvet?

Kan man danse inntil ei jente uten at det trenger å være noe annet enn moro?

Det er selvfølgelig forskjellig fra forhold til forhold, og jeg trenger jo bare å spørre dama mi. Men jeg lurer på hva andre folk mener om det.

Kom gjerne med eksempler på hva som er no-no.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk kan da si hvor de mener grensa går selv, ikke da nødvendigvis hvor grensa går for meg og dama. Det er det selvsagt ingen andre enn meg og dama som kan finne ut av.

Lurer rett og slett på hva folk synes er greit i sitt eget forhold. Ikke at det forteller meg hva som er rett for meg og dama, men det sier litt om sosiale normer osv.

PaperWalls, damn, det er faktisk ganske langt. :!:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Om jeg står på dansegulvet med hendene på hoften til jenten mens jeg gnikker meg opptil hun har jeg gått i fra dansing til noe annet. Der setter jeg grensen. Jeg kan gjerne danse, men jeg holder hendene unna andre jenter. Det er over min komfortgrense nå som jeg er i forhold.

Lenke til kommentar

Nå har det seg sånn at det er russetid, og jeg har kjæreste.

Har ikke vært utro, og har INGEN planer om å være det.

Men jeg liker å tiltrekke meg damer.

Jeg spiller selvfølgelig ikke videre på det hvis ei jente viser interesse. Bruker det bare som en "bekreftelse" og selvtillitsboost. Ikke noe slags roting.

Så unngår jeg noe mer.

Vil nå tro de aller fleste liker en sånn bekreftelse, også dama mi. (Haha, altså at hun gjør det samme med gutter. Men at JEG er tiltrekkende for andre liker hun jo sikkert også.)

Men jeg lurer på hva dere mener er intimgrensa på dansegulvet?

Kan man danse inntil ei jente uten at det trenger å være noe annet enn moro?

Det er selvfølgelig forskjellig fra forhold til forhold, og jeg trenger jo bare å spørre dama mi. Men jeg lurer på hva andre folk mener om det.

Kom gjerne med eksempler på hva som er no-no.

Har aldri skjønt greia med at man trenger bekreftelse fra det annet kjønn når man har kjæreste. For meg går grensa der faktisk, og jeg kunne aldri tenkt meg engang å prøve å få oppmerksomhet fra andre menn.

Men, det er meg. Og ulike grenser gjelder i forskjellige forhold. Selv ville jeg ikke danset overhodet med en annen gutt, og jeg vet kjæresten ikke ville danset med en annen jente. Det er åltså våre grenser. Hva som er deres grenser må dere finne ut sammen.

Endret av yvonne2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer rett og slett på hva folk synes er greit i sitt eget forhold. Ikke at det forteller meg hva som er rett for meg og dama, men det sier litt om sosiale normer osv.

De sosiale normene har svært liten betydning, det forandrer ikke på hvor grensene går i deres forhold.

Lenke til kommentar

Jeg fant mitt eget svar her.

Jeg gjør ikke noe med jentene på dansegulvet som jeg ikke kan gjøre med guttene.

Det vil si at jeg ikke danser med dem bare fordi de er jenter, men fordi vi har det morsomt sammen.

Altså at jeg danser med gutter såvel som jenter.

THAT IS MY SOLUTION!1!1!

Men jeg vil jo vite hva folk mener er "vanlig" oppførsel på dansegulvet, hvis man er uheldig og spottes av personer som kan spre rykter om at jeg f.eks er utro.

Jeg vet jo egentlig alt selv, oh well.

Ville bare diskutere noe stuff her, men jeg får heller diskutere med dama i morra. :D

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...