Locrin Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ingen lover? Ingen regler? Ingen skatt? Flytt til Somalia, det er ditt drømmeland Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ingen mat heller da! Lenke til kommentar
Noble Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Flytte opp på landet med egen gård for mat, egen brønn og kloakk, eget vannkraftverk og sattelittuplink for nettet. Gi KLAR beskjed om at første statsmann som trår på din eiendom vil bli skutt på stedet. Hvis jeg ikke har misforstått noe vesentlig, er det ikke lov å skyte folk for å tråkke på din eiendom her i landet. Heldigvis. /FlameOn Dagens mest ubrukelige kommentar? Det er tåpelig å være veslevoksen når vi diskuterer et hypotetisk tema. /FlameOff Beklager at jeg tok deg seriøst. Et spørsmål til dere all: Sett at du hadde blitt dømt for noe alvorlig du ikke hadde gjort, det være seg drap, voldtekt, tyveri etc. Du hadde lagt frem alle bevis for at du var uskyldig, men alikevel mente dårenes flertall at du var skyldig. Hva hadde DU gjort? En i min nærmeste familie ble dømt for tyveri og fratatt stillingen som embedsmann. Privatetterforskere ble leid inn, og saken holdt på i godt over 10 år før Gjenopptakelseskommisjonen endelig vedtok at saken skulle gjenopptas. Han hadde da vært alvorlig syk de siste årene, og døde kort tid etter at han fikk meldingen. Seks dager senere be han frikjent på alle punkter. Slikt er tragisk. Får håpe det finnes rettferdighet til slutt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Et spørsmål til dere all: Sett at du hadde blitt dømt for noe alvorlig du ikke hadde gjort, det være seg drap, voldtekt, tyveri etc. Du hadde lagt frem alle bevis for at du var uskyldig, men alikevel mente dårenes flertall at du var skyldig. Hva hadde DU gjort? En i min nærmeste familie ble dømt for tyveri og fratatt stillingen som embedsmann. Privatetterforskere ble leid inn, og saken holdt på i godt over 10 år før Gjenopptakelseskommisjonen endelig vedtok at saken skulle gjenopptas. Han hadde da vært alvorlig syk de siste årene, og døde kort tid etter at han fikk meldingen. Seks dager senere be han frikjent på alle punkter. Slikt er tragisk. Får håpe det finnes rettferdighet til slutt Han ble jo frikjent til slutt, så litt rettferdighet finnes det. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvis du vil slippe å følge samfunnets regler kan du undersøke om det er mulighet for å bli sigøyner. De har aldri fulgt noen som helst regler men det er ingen som gjør noe med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå