Lumpness Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvor får man tak på slike pærer ? har en taklampe som jeg ser for meg hadde passet med slike pærer. Om dere skjønner hvilke type pærer jeg mener. De med glødetråd , mest glød ikke så mye lys Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 det er et EU-direktiv som forbyr salg av disse fra 2011 (er usikker på årstallet) så det skal godt gjøres å få tak i det nå da de fleste har begynt å fase de ut allerede. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 også de virkelig gamle ? eller snakker du om de vi har hatt framtil disse sparepærene kom ? De kutter sikkert ut alt som har med glødetråd og glødepærer å gjøre da. synd for de virkelig gamle glødtråd pærene er stilige Lenke til kommentar
Flying Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei! Jeg kom over denne siden i et Google søk. Har ingen erfaringer, men det er vel noe slikt du er på jakt etter? Ferrowatt.com Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 hmm ja virker intressant . Har også funnet ut det lett kan gjøres med andre type pærer , og en dimmebryter. Vil gi nesten samme effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå