ahpadt Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg tror jeg skjønner hvordan de funker med reelle løsninger, men med komplekse løsninger så faller jeg helt av. Lenke til kommentar
nikeman Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg tror jeg skjønner hvordan de funker med reelle løsninger, men med komplekse løsninger så faller jeg helt av. Det er ikke rart! For å skjønne noe videre av det tror jeg man bør ha hatt Matematikk X. Cappelen Damm har lagt ut en litt dypere forklaring av en karakteristisk likning uten reelle nullpunkter, men siden jeg ikke har hatt X-faget, får jeg ikke så mye ut av den. Lenke til kommentar
operg Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det eneste du trenger å vite er vel at er et tall du ikke skal ta med deg inn i formelen du setter inn i. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Da ser i hvert fall jeg meg som fornøyd. Skal bare gå igjennom noe veldig lett i morgen. Av erfaring syntes jeg det er best å ta det veldig rolig dagen før eksamen. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Høres lurt ut ahpadt. Hos meg blir det dog omvendt. Har fått lite tid til å jobbe disse dagene, så det blir hardkjør i morgen Yesyes, tilbake til bøkene. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som vet tidspunkt for eksamen? Er vel slik at alle har den samtidig? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Begynner 9 her. Men fått beskjed om å møte opp før for info, finne plasser osv. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 På min lapp sto det bare registrering 0830 og ta med ID. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikke alle er like profesjonelle ser jeg. På min lapp står det at eksamen begynner 09.00, men at jeg må møte opp minst 15 min før. Står ikke noe om verken info eller ID. Er riktignok en rimelig liten skole jeg skal ta den på da. Er det noen som vet når vi får høre karakteren? Husker ikke fra i fjor ... Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Vi får vel karakteren når fellessensuren faller, som er 23. juli. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sikker? Det kan vel ikke stemme når hovedopptaket er den 20.juli? Lenke til kommentar
Kivlos Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Man får vel karakteren før det? Vitnemål skal jo ettersendes Samordna Opptak før 1. Juli. Ettersending SO Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tror han mener 23. Juni. Er i hvert fall det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Da er det siste innspurten, har vært trener i hele pinsen og har ikke fått lest så mye, og måtte være seiltrener nå fra 6 til 8, så blir en kjapp økt med differensiallikninger. Heldigvis er det ikke lenge siden vi gikk gjennom det, så håper det går bra i morgen! Lykke til alle sammen, så får vi håpe at vi får en grei eksamensoppgave med klare og tydelige oppgaver og uten skrivefeil eller feil i tegningene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ber til at som kan krype og gå om at oppgavesettet blir greit. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Samme her! Og hvordan er det med bruk av blyant? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Blyant kun på tegninger og grafer, ellers blekk. Kan også bruke farger dersom det er nødvendig, men hold deg unna rødt. Det kan fort få en sensur til å se rødt. (no pun intended) Fikk selv det tipset etter at jeg brukte rødt til å tegne inn litt diverse på en graf, og det var bare latskap som gjorde at jeg ikke valgte grønn eller blå penn i stedet for. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Samme her! Og hvordan er det med bruk av blyant? Skal føres inn med penn, passer streker kan vell være uten penn. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Eksaminanden må nytte penn med blå eller svart skrift ved innføring av oppgåvesvar som blir skrivne for hand. I oppgåver der det krevst grafisk framstilling, figurar, teikningar eller notar, kan det brukast blyant eller farge. Reglement for eksamen som eg har fått utdelt. Endret 25. mai 2010 av tosha0007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå