Matsemann Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Poenggrensene er uansett bare veiledende, så ikke heng dere for mye opp i dem. Lenke til kommentar
operg Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Forhåndssensuren deres er ute: http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/V2010/Sensorveiledning/Forhandssensur/Forhandssensu_REA3024_Matematik_R2_V10.pdf 7,6 % fikk 6 14,8 % fikk 1 Høye tall begge deler. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Arbeidsmengden og vanskegraden synes å være passe stor. Det ser ut som om settet skiller godt mellom karakterene. Etter å ha fordøyd eksamenen så kan jeg si at vanskelighetsgraden er ok for de som har jobbet med faget i et helt år, så kan være enig med den, men uansett så syntes jeg at det var veldig lite tid til å løse alle oppgavene. Er jo ikke alle som skriver rett inn. Spesielt grafer tar jo 100 år å tegne inn. Eksamenen V09 var jo pensjonistgreier i forhold til det her. Håper jeg får 4. Endret 2. juni 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
operg Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det med at arbeidsmengden og vanskelighetsgraden er passe stor skriver de på alle forhåndssensurene. Jeg har fremdeles til gode å finne en forhåndssensur der de har skrevet noe annet. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jaja. Læreren min sa at vanskelighetsgraden var grei nok men lengden var litt mye for 5 timer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det med at arbeidsmengden og vanskelighetsgraden er passe stor skriver de på alle forhåndssensurene. Jeg har fremdeles til gode å finne en forhåndssensur der de har skrevet noe annet. Ja. Selv synes jeg arbeidsmengden her var grei, men på R1 i fjor veldig mye. Stod akkurat det samme da... Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tegner du grafene med data går det mye kjappere. Enig at det kan ta lang tid om du må tegne dem for hånd. Særlig den sinuskurven. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har ett kort spørsmål: Tok opp denne eksamen som privatist, og har derfor ingen bruker på skolearena. Hvordan får jeg da vite hvilken karakter jeg fikk når fellessensuren blir sluppet? Lenke til kommentar
operg Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Logg inn på PrivatistWeb. Endret 14. juni 2010 av operg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Evt saa skal det komme i posten. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det har ikke blitt oppdatert med karakter på privatistweb ennå ihvertfall. Mente den skulle komme rundt disse tider, men er vel like før da sikkert. Lenke til kommentar
operg Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fellessensuren er ikke før i morgen, så den kommer tidligst da. Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det har ikke blitt oppdatert med karakter på privatistweb ennå ihvertfall. Mente den skulle komme rundt disse tider, men er vel like før da sikkert. Karakterene bli lagt ut på privatistweb i morgen (23 juni) Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noen som vet sånn ca når? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Me har fått følgjande informasjon på It's Learning: Eksamenskarakterar vert før inn i PAS i ettermiddag. Dersom alt fungerar, hentar eg dei inn, og laster dei opp i SkoleArena rundt kl 20 i kveld. Det vanlege er rundt klokka 12.00 dagen etter fellessensur. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Så, hvordan gikk det med folket? Endret 23. juni 2010 av Flaav Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ingenting på privatistweb enda... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ikke noe nå heller... Begynner å bli rastløs Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Sensur fra sentralt gitt eksamen er ikke tilgjenglig på grunn av dataoverføringsfeil, alle karakterene punches nå manuelt. Eksamenssensuren vil være tilgjenglig mot slutten av uken. Privatistkontoret stenger for alle henvendelser fra publikum mellom 23. juni kl. 09.30 og 28. juni kl. 06.00, dette er fordi vi må prioritere å få sendt ut eksamensdokumentasjon før ettersendingsfristen til Samordna opptak. E-post mottatt i tidsrommet mellom onsdag 23. juni kl. 09.30 og mandag 28. juni kl. 06.00 blir automatisk slettet. Viktige henvendelser må derfor sendes utenom dette tidsrommet. Privatistkontoret vil holde åpent som normalt fra og med mandag 28. juni. Ved personlig oppmøte i uke 26 må det påregnes lang ventetid ettersom vi har svært stor pågang i denne perioden. Endret 23. juni 2010 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå