Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

R2 Eksamen 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arbeidsmengden og vanskegraden synes å være passe stor. Det ser ut som om settet skiller godt mellom karakterene.

 

Etter å ha fordøyd eksamenen så kan jeg si at vanskelighetsgraden er ok for de som har jobbet med faget i et helt år, så kan være enig med den, men uansett så syntes jeg at det var veldig lite tid til å løse alle oppgavene. Er jo ikke alle som skriver rett inn. Spesielt grafer tar jo 100 år å tegne inn. Eksamenen V09 var jo pensjonistgreier i forhold til det her.

 

:shrug:

 

Håper jeg får 4. :shrug:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Det med at arbeidsmengden og vanskelighetsgraden er passe stor skriver de på alle forhåndssensurene. Jeg har fremdeles til gode å finne en forhåndssensur der de har skrevet noe annet.

Ja. Selv synes jeg arbeidsmengden her var grei, men på R1 i fjor veldig mye. Stod akkurat det samme da...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sensur fra sentralt gitt eksamen er ikke tilgjenglig på grunn av dataoverføringsfeil, alle karakterene punches nå manuelt. Eksamenssensuren vil være tilgjenglig mot slutten av uken.

 

Privatistkontoret stenger for alle henvendelser fra publikum mellom 23. juni kl. 09.30 og 28. juni kl. 06.00, dette er fordi vi må prioritere å få sendt ut eksamensdokumentasjon før ettersendingsfristen til Samordna opptak. E-post mottatt i tidsrommet mellom onsdag 23. juni kl. 09.30 og mandag 28. juni kl. 06.00 blir automatisk slettet. Viktige henvendelser må derfor sendes utenom dette tidsrommet.

 

Privatistkontoret vil holde åpent som normalt fra og med mandag 28. juni. Ved personlig oppmøte i uke 26 må det påregnes lang ventetid ettersom vi har svært stor pågang i denne perioden.

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...